בנק הפועלים ורשת השקמה שבבעלות רמי לוי הכריזו אתמול על שיתוף פעולה ראשון, שבמסגרתו יוכלו לקוחות רשת השיווק להזמין דרך האתר או האפליקציה, ולשלם באפליקציית התשלומים bit, ואף להגדירה כאמצעי התשלום הקבוע. התשלום יתאפשר גם ללקוחות שאינם שייכים לבנק הפועלים. הבנק כבר מאפשר את התשלום באפליקציה דרך שיתוף פעולה עם מספר חברות ביטוח.

bit היא אפליקציית התשלומים הגדולה מבין הבנקים. חלקו של בנק הפועלים באפליקציה זו גבוה משמעותית מחלקו היחסי במערכת הבנקאית. הוא דוחף את השימוש בה - בין היתר כדי שזו תשמש תשתית לארנק הדיגיטלי העתידי שיתחרה בכרטיסי האשראי המסורתיים. עד כה נרשמו 3 מיליון הורדות של האפליקציה, תוך גידול מתמיד בחלקם של האזרחים הוותיקים.

האינטגרציה למערכות רמי לוי תתבצע באמצעות פלטפורמת ניהול התשלומים של חברת Swiich, שהוקמה כדי ליצור תשתית תשלומים מיידיים והעברות תשלומים בין עסקים וארנקים דיגיטליים.

כדי לקדם את שיתוף הפעולה, השיק רמי לוי מחסן רובוטי מתקדם שיאפשר לספק הזמנות בתוך שעתיים. כמו כן, הושקו אתר קניות ואפליקציית קניות חדשות. בהמשך תאפשר קבוצת רמי לוי תשלומים באפליקציית bit גם פיזית בקופות הרשת וברשת קופיקס.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בפועלים: "הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט נוח ובטוח כמו bit. רמי לוי מקדם את ערכי החדשנות, ושיתוף הפעולה איתו היה מובן מאליו".

רמי לוי: "האסטרטגיה שלנו היא להציע ללקוחות את המחיר הנמוך ביותר מבלי לפגוע באיכות ובשירות. פעילות האונליין עולה בהתמדה, ואנחנו ממשיכים באופן מתמיד להשיק שירותים מתקדמים, ששמים אותנו בחזית החדשנות הקמעונאית".