חברת גזית גלוב שבשליטה חיים כצמן מעדכנת את מדיניות שכר הבכירים. לאחר שבמהלך 2019 קוצץ שכר חברי הדירקטוריון ברבע, לכ־300 אלף שקל לשנה, מעדכנת כעת החברה את תקרת השכר. 

זהבית כהן, המשמשת חברת דירקטוריון בחברה, תצטרף גם לדירקטוריון חברת הבת גזית הורייזן - חברה הנמצאת בבעלותה המלאה של גזית - שתרכז את השקעות הנדל"ן בקבוצה בארה"ב. 

כהן תקבל בעבור פעילותה בדירקטוריון עד 3,000 שקל לישיבה (נוסף על שכרה לתגמול בחברת האם, שכולל תגמול הוני ושכר דירקטורים). בהנחה כי מדובר בשש ישיבות לשנה, הרי שכהן תזכה לתוספת לתגמול בסכום של 18 אלף שקל. אישור התנאים יובא לפני האסיפה הכללית, שתכונס ב־15 במרץ. 

כהן היא מנכ"לית קרן ההשקעות אייפקס ישראל, ותיק ההשקעות שלה נאמד במאות מיליוני שקלים. בעבר היא שימשה כחברת דירקטוריון בחברות ציבוריות נוספות. נוסף על אישור התנאים של כהן תאשר האסיפה הצעה לעדכון שכר המנכ"ל וחברי ההנהלה הבכירים.

זהבית כהן. צילום: אלי דסה, צילום ארכיון
זהבית כהן. צילום: אלי דסה, צילום ארכיון

חיים כצמן, המשמש כיום מנכ"ל בעלות העסקה של 5.8 מיליון שקל, יהיה רשאי לקבל שכר של עד 6.8 מיליון שקל. כצמן, בעל השליטה בחברה, אינו מתכוון לעדכן את שכרו, אולם אם בעתיד יוחלט בגזית לגייס מנכ"ל שכיר, הרי שיוצע לו השכר העדכני.
גם שכרו של המשנה למנכ"ל יעודכן ל־5.6 מיליון שקל לשנה ושכרו של הסמנכ"ל ל־3.2 מיליון שקל לשנה. שכרו של צבי גורדון, סמנכ"ל ההשקעות, יעלה ל־2.5 מיליון שקל לשנה, כפוף לאישור הדירקטוריון.

בגזית גלוב מציינים כי פעולות התייעלות שבוצעו במבנה הוצאות הנהלת וכלליות בחברה הובילו לחיסכון הנאמד ב־30 מיליון שקל בשנה. בתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש החל מ־2019 אהוד ארנון, שעלות העסקתו (הוא לא הועסק שנה מלאה) הסתכמה ב־280 אלף שקל.

בדירקטוריון גזית מכהנים אישי משק וכלכלה מובילים. מדובר בין השאר בשר האוצר לשעבר רוני בר־און, יו"ר רשות ני"ע לשעבר שמואל האוזר, וכאמור ארנון, לשעבר מנכ"ל בנק דיסקונט ניו יורק.