השחיקה הנמשכת בבורסה של מניות קבוצת דלק, בין היתר על רקע ירידת מחירי הנפט והחשש ממינוף גבוה בקבוצה, הניעו את בעל השליטה יצחק תשובה לבצע מספר מהלכים לחיזוק הקשר עם המשקיעים המוסדיים.

מהלך אחד שיצא אל הפועל כבר אתמול ובהחלט תופס את העין הוא מינויה של לימור גרובר לניהול קשרי המשקיעים של הקבוצה. היא תיכנס לתפקידה במהלך החודש הבא ותחליף את יונה וייס, לשעבר אנליסט בבנק HSBC, ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות.

גרובר תהיה אחראית בין היתר לקשרי המשקיעים מול שוק ההון הישראלי והשוק הבינלאומי, יצירת קשרים עסקיים עם משקיעים אסטרטגיים, ושמירה וחיזוק הקשר השוטף עם המשקיעים הקיימים. 

הגופים המוסדיים נחשבים למממן העיקרי של דלק, לאחר שתשובה הפחית באופן ניכר את התלות במערכת הבנקאית. 
גרובר תמנף את ניסיונה הרב בשוק ההון, לאחר שבין השנים 2006־2011 היא ניהלה את מחלקת המחקר ללקוחות (Sell־Side) בבית ההשקעות פסגות, ומאז שנת 2011 שימשה כמנהלת קשרי המשקיעים של כימיקלים לישראל.

בתוך כך, קבוצת דלק, בניהולו של עידן וולס, פרסמה בשבוע שעבר את תוכניות העבודה ל־2020, שכוללות צירוף משקיעים לחברת הבת איתקה והנפקתה בבורסה של לונדון. שלשום דווח כי איתקה חתמה בימים האחרונים על מזכר הבנות עם ענקית ההשקעות בלקרוק לשיתוף פעולה בהקמת חברת תשתיות חדשה. 

עוד דווח כי החברה החדשה תרכוש מאיתקה שתי פלטפורמות הפקה וצנרת לפי שווי מוערך של 875 מיליון דולר עד 1.05 מיליארד דולר. 

גרובר: "לאחר תשע שנים מרתקות בכיל אני מצטרפת לדלק, ומאמינה כי מימוש האסטרטגיה של דלק עם יישום ניסיוני בקשרי המשקיעים יביאו ליצירת ערך לכל מחזיקי העניין".