קבוצת קו מנחה, העוסקת במידע ממוחשב בנושאי שוק ההון והפיננסים, משפטים, כספים, מיסוי ונדל"ן, הודיעה על רכישת  70% מחברת Finbot, שפיתחה מערכת הנהלת חשבונות חד-צדית המשלבת אוטומציה, למידת מכונה ובינה מלאכותית. 

מהקבוצה נמסר כי Finbot מאפשרת הפשטת תהליכי העבודה של אנשי המיסוי על-ידי ממשק לקוח-משרד פשוט החוסך ניירת, זמן הקלדה, עבודה ומייעל את כלל התהליכים הן במשרד והן מול לקוחות הקצה.

היכולות העיקריות של המערכת כוללות העברת הוצאות בוואטסאפ, באפליקציה ובמייל, הפקת קבלות, חשבוניות ומסמכי תיעוד פנים, מערכת סליקה, ביצוע הזמנות והצעות מחיר חתומות דיגיטליות וכן למידת מכונה לרישום הוצאות העסק. שיתוף הפעולה העתידי הצפוי בין פינבוט למוצרי הקבוצה צפויה לקדם את עולם המוצרים הפיננסיים ומייצרת ערך מוסף לעסקים בישראל וכניסה לחזית הטכנולוגיה המשלבת מספר מוצרים שמדברים אחד עם השני בסביבת עבודה חדשנית ומתקדמת.

אבי בגס, יו"ר קו מנחה, התייחס לרכישה ואמר: "קו מנחה מובילה בשנים האחרונות שינויים טכנולוגיים בשוק העסקי על ידי פיתוח ורכישה של מוצרים השמים את המשתמש במרכז. בין יתר הפעילויות שביצעה הקבוצה בשנים האחרונות, ניתן למנות את רכישת חברת ה-CRM המובילה mybusiness, השקת כל נתון החדש, הובלת המהפכה הטכנולוגית בעולם דיני העבודה והשכר במערכת כל עובד ועוד".

"המיזוג עם קבוצת קו מנחה יאיץ את הגשמת החזון אתו יצאנו לדרך לפני כשלוש שנים להחיל מהפכה דיגיטלית בעבודת הנהלת החשבונות וייצוג הלקוחות במשרדי רואי חשבון ויועצי מס", אמר ערן מלובני, רואה חשבון ויזם מייסד בחברת פינבוט.