רווחי לוינשטיין נדל"ן זינקו אשתקד ב־75% 

חברת הנדל"ן המניב לוינשטיין נכסים סיימה את 2019 ברווח של 91 מיליון שקל - זינוק של 75% בהשוואה ל־2018. הכנסות החברה גדלו ב־59% ל־145 מיליון שקל. ההון העצמי הסתכם ב־907 מיליון שקל, כשבנוסף חל גידול בשיעורי התפוסה ובהכנסות מדמי השכירות, שהסתכמו ב־76 מיליון שקל.

מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה, שאול לוטן: "הנכסים המניבים, כולל במגדל לוינשטיין ובמגדל דיסקונט, נמצאים בתפוסה מלאה. אנו פועלים להרחבת הנכסים המניבים, וזכינו בשורה של מכרזים".

פרופורציה תשקיע מיליונים בסניפים בחדרה ובמודיעין

רשת מרפאות פרופורציה, שהוקמה ב־1988 ומתמחה ברפואה אסתטית, עושה מתיחת פנים לסניפי חדרה ומודיעין בהשקעה של 2 מיליון שקל. הסניף המחודש בחדרה הינו אחד מ־14 סניפי הרשת, ומשתרע על כ־230 מ"ר. הסניף המחודש במודיעין משתרע על 250 מ"ר. 

המנכ"ל והבעלים אבי שלום: "בשנים האחרונות המשכנו בתנופת הצמיחה, פתחנו וחידשנו סניפים, וכן התחדשנו בטכנולוגיה פורצת דרך בתחום הסרת השיער בלייזר, מתוך מטרה לענות על הצרכים הדינמיים של קהל היעד".

ביגה משקיעה 4.5 מיליון שקל בסניפים במודיעין ובקריית אתא 

רשת בתי הקפה ביגה, המונה 35 סניפים, השקיעה 4.5 מיליון שקל בסניפים בקניון עזריאלי מודיעין ובקניון שער הצפון בקריית אתא. סניף הדגל במודיעין ממוקם בקומת הכניסה ליד שער ירושלים. הסניף כשר ומשתרע על שטח של 250 מ"ר. הסניף בקניון שער הצפון בקריית אתא יהיה בקומה העליונה ושטחו 200 מ"ר. 

מנכ"ל ביגה, יאיר מלכה: "התרחבות הרשת מוכיחה שהקונספט שלה, המושתת על מטבח בריא ואיכותי, אהוב על הקהל הישראלי ומהווה נוסחה להצלחה".