בלעדיות ניתנה לרשת הפארם Be במרכז הקניות פיאנו בנתניה

הרשת מקבוצת שופרסל גברה על כל מתחרותיה האחרות, ותפעיל במקום סניף דגל שישתרע על שטח נרחב בהשקעה גבוהה בעלות של 3 מיליון שקלים

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
רשת BE פארם
רשת BE פארם | צילום: סיוון פרג'

רשת הפארם Be, מקבוצת שופרסל, השקיעה 3 מיליון שקל בסניף הדגל של החברה, במרכז הקניות פיאנו בנתניה. כך נודע ל"מעריב". הרשת קיבלה בלעדיות על הפעלת סניף דגל במקום. מדובר בסניף ה־81 של הרשת, והיקף ההשקעה בו נחשב גבוה יחסית. הוא ישתרע על שטח של 400 מ"ר ויחל את פעילותו בתחילת מאי.

מתחם הקניות פיאנו נמצא בשלבים אחרונים של הקמתו. הוא משתרע על שטח של 9.5 דונם, מתוכם כ־7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים בר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדל"ן ודודו מכלוף.

ליאור כהן, מנכ"ל מרכז הקניות פיאנו: "ראינו חובה לצאת למכרז רשת פארם. החלטנו לבחור ב־Be כמתאימה ומתחברת לקונספט שלנו כמרכז שכונתי המציע חנויות, מוצרים ואת המותגים הטובים ביותר".

תגיות:
נתניה
/
צרכנות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף