ג'ייסון גרינבלט, מי שהיה מאדריכלי תוכנית המאה של הנשיא טראמפ, הודיע היום (רביעי) כי הוא מצטרף לפלטפורמת ההשקעות הישראלית OurCrowd. מדובר בפלטפורמת ההשקעות הגלובלית המובילה בעולם והמשקיעה הפעילה בישראל בהון סיכון. עם הצטרפותו הוא יהיה אחראי לבניית קשרים באזור המזרח התיכון. 

לגרינבלט עצמו ציפיות גדולות אולי אפילו גדולות מדי ועם המינוי אמר: "כשותף ב-OurCrowd אמשיך לבנות קשרים בין ישראל לבין שכנותיה, לעבוד על מיזמים שנחשבו בעבר לבלתי אפשריים ולבנות ביחד גשר כלכלי של שלום; בשיתוף עם OurCrowd אני מחויב לבניית מזרח תיכון 2.0 שעוצמתו והאנרגיה שלו יוכלו להעצים את האזור ואת העולם ולהצעיד אותו לעתיד בהיר".

שליחו שלהנשיא האמריקאי לשעבר אמר עוד כי "אני מאושר להצטרף ל-OurCrowd ולהנחיל את בשורת הדמוקרטיזציה של השקעות הון סיכון למרחב המזרח תיכוני, לסייע לסטארט-אפים לפתור בעיות טכנולוגיות דחופות בתחומי הבריאות, הקיימות והסייבר, לקשר אותם למשקיעים שיסייעו להם להפוך את רעיונותיהם הנפלאים למציאות. המטרה שלי היא לשפר את החיים של תושבי המזרח התיכון ולסייע להם לשגשג ואני אפעל ליצור קשרים ולשחרר את הפוטנציאל המדהים שגלום באזור. כל עם באזור – הפלסטיני, הישראלי, הירדני, המצרי, הסעודי, הקטרי, העומאני, הבחרייני, הכווייתי, תושבי האמירויות ואחרים – יכולים להצטרף לתנועה זו. יחד אנו מסוגלים לסייע לשנות את האזור ולבנות היום עתיד חדש לכל עמי המזרח התיכון", 

OUR CROWD פועלת מזה זמן רב מאחורי הקלעים לרקום קשרים בין קהילת הסטארט-אפים הישראלית לבין המדינות השכנות במזרח התיכון – למרות העדר קשרים דיפלומטיים. לוועידת ההשקעות של OurCrowd בחודש פברואר נרשמו נציגים מכל מדינה חברה בליגה הערבית.