החברה תשיק בקרוב את AIG 360 - ביטוח רכב הכולל תמחור דינמי ויישומון לנהגים צעירים המנתק לראשונה את הזיקה שבין הנהג לבין הרכב. הוא גם מאפשר לרכוש כיסוי לנהג ללא כל הגבלה למספר הרכבים.
לקראת הקיץ מתכוונת החברה להיכנס לשוק ביטוחי הנסיעות עם האפליקציה AIG SafeTravel, המבטיחה תשלום מיידי ללקוח עוד בטרם עזב את המרפאה. עוד מובטח תשלום בתוך 15 יום על אובדן מזוודות. לצורך קידום התוכנית תצא החברה בקמפיין בכיכובם של בני הזוג אסי עזר ואלברט אסקולה.
רייטר ציינה כי החברה שמרה על מעמדה בצמרת מדד השירות של משרד האוצר; היא השיקה ושדרגה עשרות שירותים דיגיטליים, ובהם גם האפשרות להגיש תביעת ביטוח מקוונות גם בביטוח הרכב. לדבריה, יותר מ־50% מלקוחות AIG צורכים את שירותי החברה ברשת.
כלל ביטוח החלה בהפעלת אפליקציה למבוטחים המאפשרת לקבל בלחיצת כפתור מענה מיידי, 24/7, במקרי חירום כגון תאונת דרכים, מחלה פתאומית, בעיית בריאות בחו"ל או הצפה בדירה. המהלך מזכיר את מוקד המצוקה האמריקאי הזמין בחיוג למספר 911. הקמפיין הפרסומי יושק בהובלת משרד אדלר חומסקי בכיכובם של איתי לוי ונתן דטנר.
גלי שבד, המשנה למנכ"ל, אמר: "הלחצן נותן מענה לצורך משמעותי של מבוטחי החברה ומאפשר להם לקבל עזרה דחופה ומענה מהיר מנותני השירות הרלוונטיים". דרור זסלר, מנהל מערך התביעות, הוסיף: "בכניסה ל'לחצן' יינתן שירות בשיחות ישירות למוקד, שיחות וידיאו ממקום התאונה, התכתבות בוואטסאפ מחו"ל ותביעה בהליך מקוצר, לרבות קבלת תשלום מיידי בביטוח נסיעות לחו"ל".
יורה ישראל השיקה השבוע את מכונת הקפה החדישה D6 JURA. המכונה מציגה לראשונה חידושים טכנולוגיים מתקדמים, ניתנת להפעלה דרך הסמארטפון וכוללת מערכת מים חכמה. האתגר העיקרי לחובבי האספרסו הוא המחיר: 4,200 שקל ליחידה, כמעט פי עשרה ממחירה של מכונה רגילה.
ומה מקבל מי שקונה את הצעצוע היוקרתי? סדרה של חידושים מתקדמים המאפשרים להכין משקה קפה מתוך שישה משקאות באיכות של בריסטה מקצועי. המטחנה Aroma G2 מתאפיינת בזווית חיתוך מושלמת ובמערכת מים חכמה לזיהוי אוטומטי של המסנן תוך הגנה מפני אבנית.
סוכנות ביטוח ישיר החלה בהפעלת שירות בשם "ישיר עד אליך", שבמסגרתו יקבלו הלקוחות שירות ישיר במקום התאונה. הם יוכלו לבחור את נקודת האיסוף ואת התאריך והשעה להגעת נציג מטעם החברה. הוא יגרור את הרכב הניזוק למוסך ויחזיר אותו מתוקן, ועד אז יקבל הלקוח רכב חלופי. השירות הוא ללא עלות. מרב קליפר־פרץ, סמנכ״לית השיווק, אמרה: "המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה החדשה של החברה לקבל עליה את הטיפול בלקוחות במקום התאונה".
אחרי שרכשה את חברת הקרנות של אלומות, קסם חותמת על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אזימוט בית השקעות, שבמסגרתו הקרנות שהשקעותיהן מנוהלות על ידי אזימוט יישאו את שם המותג "קסם אזימוט".