בצל המשבר המחריף: 600 עובדי רשת מלונות קיסר פרימייר, שבבעלות איש העסקים אבי אלה, הוצאו בימים אלה לחופשה ללא תשלום. מלונות הרשת בירושלים, אילת וטבריה סגרו לחלוטין שעריהם, ורוב העובדים הוצאו לחופשה, למעט עובדי תחזוקה בודדים.

בעקבות החשש שהתשלום מביטוח לאומי לא יגיע לעובדים עד חג הפסח, ומחשש שיהיו כאלה שיתקשו לרכוש מוצרים לחג, החליטה ההנהלה להעמיד הלוואה של 2,500 שקל לעובדים הקבועים. ההלוואה תוחזר לקופת החברה עם שובם לעבודה, באופן שלא יכביד עליהם.

אלה: "חשוב לנו לשמור ולשמר את עובדינו. אנחנו מאמינים שנחזיר את כולם לעבודה בעתיד הקרוב, ורואים חובה לעצמנו לאפשר להם לעבור את חג הפסח בצורה מכובדת".

בתשובה לשאלה הנוגעות למדיניות הממשלה ביחס לענף המלונאות, השיב אלה: "לא ברורה לי ההססנות של המדינה. צריך לנקוט מהלך ברור ולא דרך ביניים. לדעתי, צריך להטיל סגר מלא, למעט על תעשיות חירום עד אחרי פסח. במקביל, המדינה חייבת להכניס את היד עמוק לכיס. צריך להקצות סכום מצטבר, שיגיע אפילו ל־15% מהתל"ג, כדי לחלץ את המשק מהמשבר. בממשלה טוענים שישראל נכנסה למשבר כשמצבנו הכלכלי מעולה, אבל אנחנו רואים בדיעבד שמערכת הבריאות לא הייתה מוכנה כראוי למשבר".