משבר הקורונה הוביל עד כה שורה של חברות עסקיות משלל תחומים לתת הטבות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, וזאת בצל הודעות רבות על הוצאת עובדים לחל"ת ועצירת התקשרויות עם נותני שירותים וספקים חיצוניים. עתה מצטרפת למהלכי הסיוע גם חברת smart2sale, כשהיא מקדמת שת"פ עם לוח BIZנס, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה ומעניקה 6 חודשים חינם שימוש בפלטפורמה שלה במטרה לחזק את העסקים הקטנים ובינוניים.

Smart2sale מערכות מספקת מערכת רב ערוצית לקשר דיגיטלי עם לקוחות. Smart2sale מובילת שוק בישראל, פועלת בתחום מעל 15 שנה ומספקת שירותים לאלפי ארגונים וחברות ממגוון פלחי המשק.

הפלטפורמה כוללת מספר רב של ערוצים וכלים המאפשרים לעסקים לתקשר ביעילות עם קהל היעד שלהם: דפי נחיתה, דפי נחיתה משולבי וידאו, בניית אתרים, כרטיסי ביקור, כרטיסיות שוברי קופונים דיגיטלי ועוד.

לאוניד וילנצ'יק מייסד smart2sale: "לצערי בכל יום שעובר הנזק הופך למשמעותי יותר וכל החמרת ההסגר על עסקים מחמיר עוד ועוד. כמו כן, חוסר הוודאות של בעלי עסקים קטנים ובינוניים, והפגיעה הישירה בניהול השוטף של העסק. נרתמתי לאתגר של חברי מרדכי שלו, לפתוח את המערכת לכל דורש חינם - כי רק ביחד ואחד למען השני - נוכל לעבור את המשבר הכלכלי"


מוזמנים להשתמש במערכת   smart2sale