האם אנחנו בדרך להקמת מפלגת עצמאיים, שתתמודד בבחירות? מנכ"ל ובעלי רשת פוקס, הראל ויזל, אמר הבוקר (רביעי) בתוכנית "לא דופקת חשבון" עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM, ואמר כי "יש קריאה של 400 אלף עובדים ועצמאיים שעומדים מאחורינו להקים מפלגה". הוא סיפר כי נועד עם ראש מהמשלה בנימין נתניהו, שאמר לו כי תוך 48 שעות תצא תוכנית עבודה כלכלית למשק שהוא מגבש.

"זאת הפעם השלישית שראש הממשלה מבין שהעסק תקוע והוא חייב לקחת את המושכות בידיים", אמר ויזל. הוא יוביל את המשבר הכלכלי כמו שהוא מוביל את הבריאות. ראש הממשלה עסוק ולא התפנה עד כה לצד הכלכלי, אבל יש תחושה שהוא מבין שצריך לטפל בצד הכלכלי".

הייתה קצת תחושת זלזול מצידו.
"בצד הפוליטי לא הייתי בצד של נתניהו, אבל הוא מבין את הבעיות ונכנס בכל הכוח. בשלושת ימים האחרונים הוא משקיע שעתיים ביום בנושא הכלכלי. הוא מבין אותנו".

מה הוא הבטיח?
"היו לי כמה שעות עם ראש הממשלה, הוא מנסה להבין כל עסק והבעיה שלו".

למה רק אחרי חודש וחצי?
"השקיעו 80 מיליארד שקל ועד היום שום דבר לא נזל חלק נפגעו כי לא הייתה עבודת שטח. הוא הנחה את משרד האוצר להכין תוכנית עם כמה שלבים. 

כולל העסקים הקטנים?
"התוכנית שהבאתי כוללת את כל העסקים. התוכנית שאני הצעתי היא פיצוי אחיד לכל העסקים, לא משנה מה הגודל שלהם, על הנזקים העצומים של המשק הסגור. בנוס, תמרוץ להחזרת עובדים בחל"ת למעגל העבודה. כל מעסיק יקבל 10,000 שקל על כל עבוד שהוא מחזיר מחל"ת. יש מיליון עובדים בחל"ת, אבל לא כולם יוכלו לחזור למעגל העבודה". 

השאלה מה זה אומר. האם הכספים יוזרמו?
"הכספים יוזרמו ומהר כי העסקים מתרסקים ואין ברירה".

מה אם ימרחו אתכם? יש לך דד ליין?
"מדובר על כלל המשק, אני יודע לאיים אבל זה לא מכובד. הוא הבטיח תוך 48 שעות תוכנית עבודה, אני לא עובד באולטימטום ובטוח שגם ראש הממשלה לא עובד כך. אין לעסקים הקטנים והגדולים אוויר, ראש הממשלה הבין את זה. אנחנו שותפים של המדינה שנותנים מסים פיצוי מיידי לכל העסקים לצערנו לא כל המיליון יוכלו לחזור לעבודה

מתי יפתחו הקניונים, יש לפוקס גם חנויות רחוב?
"לא פתחנו הרבה חנויות, רק חנויות של שילב כדי לתת שירות לתינוקות עקב הזמנות שקיבלנו מראש. 

מתי אתה נפגש שוב עם ראש הממשלה?
"ראש הממשלה לא פונה אלי. אם יקרא לי אסע אליו. הכדור אצלו ואנחנו מחכים לפתרונות".