אל על הודיעה היום (ראשון) על טיסות נוסעים מיוחדות לפריז, לונדון ומיאמי, שימריאו מישראל או ישובו אליה במהלך יום חמישי 30 באפריל. הטיסות יבוצעו במטוסי הדרימליינר של החברה, בהן יוצעו שלוש מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים.

בחברה הדגישו כי "הטיסות לישראל אפשרית לבעלי דרכונים ישראלים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה". עוד נמסר: "ההפסקה הזמנית של הטיסות לישראל וממנה הוארכה, ותימשך עד ה-9 במאי".

טיסה LY18 תמריא בשעה 8:00 ממיאמי (שעון מקומי) ותנחת במהלך הלילה בישראל. 
טיסה LY223 תמריא מתל אביב בשעה תשע בבוקר (שעון ישראל) ותנחת בפריז בשעה 12:50
הטיסה תמשיך ללונדון ותנחת שם ב-14:15 שעון מקומי.
היא תחזור לישראל - תמריא מלונדון בשעה 14:00 שעון מקומי, תנחת בפריז ב-15:50 ותחזור ארצה בשעה 22:35 שעון ישראל

הטיסה לאירופה היא למעשה טיסה מעגלית - שתמריא מנתב"ג, תנחת בפריז וממנה תמריא ללונדון. היא צפויה לשוב לישראל מלונדון, דרך פריז. בחברה ציינו כי ניתן להזמין כרטיסים באתר האינטרנט ואצל סוכני הנסיעות.

כאמור, החברה הפסיקה את עבודתה כמעט לחלוטין עם פרוץ המשבר, כאשר פרט למספר טיסות חילוץ, לצד הטסה של ציוד רפואי מרחבי העולם - החברה לא טסה. 

קורונה בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)
קורונה בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)

בשבוע שעבר הודיעה חברת בריטיש אירוויז כי תחדש את טיסותיה לישראל בתחילת חודש מאי. הטיסות ימריאו מדי יום ב-17:00 מלונדון לתל-אביב ומתל-אביב ללונדון למחרת היום בשעה 07:20 בבוקר. המחירים המוצגים באתר של בריטיש איירוויז הם מ-200 דולר לכיוון. בשלב הנוכחי מדובר על טיסה יומית אחת בלבד, אבל ההערכות הן שרק אם תהיה כמות מספקת של נוסעים, הטיסות יחודשו בפועל.

עם זאת, גורם בענף התעופה אמר למעריב: "מי ירצה היום לטוס לארץ ולהילקח מנמל התעופה היישר למלונית ל-14 ימי בידוד?". הוא הוסיף: "יהיו ככל הנראה מקרים דחופים, אבל ספק אם זה יביא להצדקה כלכלית לטוס לישראל מידי יום, כאשר ישנן הוצאות תפעול קבועות, כמו אנשי צוות האוויר. איך שזה נראה, ייתכן שלטיסה עם 20 אנשי צוות, יירשמו שלושה נוסעים".