על האפשרות לעסקת חבילה עם משרד האוצר אומר בר־דוד: "יש על מה לדבר. בכל מקרה, פיטורי עובדים אינם על הפרק, כי אין סיבה לפטר אף אחד. צריך לדבר על דרכים להרחבת נפח הפעילות, ויש מספיק מגזרים שצריכים לנוע קדימה. אני ער למצב המשק, ולכן ממליץ על דחיית המו"מ על הסכם השכר במגזר הציבורי לסוף 2021, אף שמ־2018 אין הסכם".
היו"ר גם תוקף את עמדת שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שהמליץ לשר האוצר שלא לשלם לעובדי המגזר הציבור בעוד כחודשיים את תוספות דמי ההבראה והביגוד, והתעלם מדרישתו להפעלה מחודשת של הרכבת.
"אנחנו מדברים על האפשרות להארכת תוקף החל"ת לעובדים שמיצו את זכויותיהם", מסכם בר־דוד. "מדברים על מודל שייתן תמריץ למעסיק לקלוט עובדים. אנחנו צריכים לוודא שמעסיקים לא ינצלו את המצב לרעה, יקבלו את הכסף ולאחר מכן יפטרו את העובדים. אני בעד הפעלת מנגנון כזה, בתנאי שייעשה בצורה נכונה".