שם: שרון הרצברג (44)
תפקיד: בעלת חברת שרון הרצברג יועצים
מצב משפחתי: נשואה לאיציק ואמא לאמה, מיה ואמילי

מסלול מקצועי

"בשנת 2002 התחלתי לעבוד בבנק הפועלים כיועצת משכנתאות, תחום שלא הכרתי בשעתו. עם השנים עברתי המון קורסים, קודמתי לתפקיד מנהלת מחלקת משכנתאות, הוסמכתי כמאשרת אשראי משכנתאות ומורשית חתימה. בשנת 2009 סיימתי לימודי תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון ובשיווק. זה היה השלב שהתחלתי לשאול את עצמי שאלות על עתיד הקריירה שלי, אף פעם לא הייתי "yes woman" ותמיד נלחמתי על מה שאני מאמינה בו, דבר שלא מקובל בארגונים כמו בנקים. 

"עם הזמן הרגשתי שאני לכודה באזור נוחות, עם תפקיד טוב משכורת טובה והמון תנאים נלווים, אבל משהו בפנים לא נתן לי שקט - הרגשתי שאני יכולה הרבה יותר, לקח לי זמן לאזור אומץ ולהתפטר, אבל זה קרה. אחרי עשר שנים התפטרתי והקמתי עסק שמעניק שירותיי ייעוץ וליווי בתהליך רכישת בית ולקיחת משכנתה. ענף המשכנתאות רווי ברגולציה, בתקנות ובמדיניות פנים שמשתנה מבנק לבנק מעת לעת, ואני כבר קרוב ל־18 שנים עוסקת בתחום וממשיכה ללמוד את כל מה שמתחדש ומשתנה בו עם הזמן".  

תפקיד נוכחי
"בעלת חברה המספקת שירותי ייעוץ וליווי ללקוחות עסקיים ופרטיים ברכישת נדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי".

עשייה חשובה בשנה האחרונה
"הקמתי מיזם שמאגד עורכי דין, יועצי נדל"ן, יועצי משכנתאות, סוכני ביטוח, ולמעשה את כל נותני השירות ואנשי המקצוע שזקוקים להם בתהליך רכישת נכס. הדבר מאפשר ללקוח לקבל הכל תחת קורת גג אחת, לדעת שמטפל בו צוות קומנדו שבחרתי בפינצטה ושמטרתו היא לספק את התוצאה הטובה ביותר".

העצה הכי טובה שקיבלתי בחיים
"לא לפחד. להעז".

העצה הטובה ביותר שנתתי לעובדים
"להתייעץ, לא להתבייש לשאול, לעבוד בשיתוף פעולה ולדעת לפרגן". 

עיסוק בספורט 
"אימוני כושר בסטודיו, מקווה לחזור לרוץ".

בילוי מועדף
"מסעדה עם חברים, טיול עם המשפחה".

רגע של משבר
"חמישה חודשים אחרי הלידה השלישית שלי, בזמן שהייתי ב'חופשת לידה' בבית, הרגשתי כאבים חזקים בבטן. לא קדם לכך שום אירוע חריג, אני אישה בריאה וללא מחלות רקע. יום למחרת אושפזתי ועברתי ניתוח חירום מורכב שבמהלכו אף נזקקתי לשלוש מנות דם. אני זוכרת שלפני הניתוח פחדתי נורא מה יקרה לבנות שלי בלי אמא. זו הייתה חוויה מטלטלת שממש ניערה אותי. הייתי בחופשת מחלה ארוכה, ומאישה שמגדירה את עצמה נינג'ה, פתאום הייתי חלשה וחסרת אונים. מאז אני קמה בכל בוקר ומודה על מה שיש. כלום לא מובן מאליו. תעריכו את מה שיש לכם ותמיד תשאפו להשתפר ולהיות דוגמה לאחרים".

סיפוק
"כשאני מצליחה לחסוך הרבה מאוד כסף ללקוח שהגיע אליי סקפטי וכשקולגות מתקשרים להתייעץ ואני מצליחה לעזור".

פחד
"שחלילה יקרה משהו לא טוב לבנותיי, לבן זוגי או למשפחתי המורחבת".

אובססיה 
"סדר וניקיון". 

פרגון
"לרונית כפיר, מרצה לתקשורת אסרטיבית עם לקוחות, היא מקצועית וחכמה. הייתי בהרצאה שלה ואני ממליצה מאוד".

דרינק
"מוג'ו". 

שעות הפנאי
"עם המשפחה בבית או בטיולים, ועם חברים טובים". 

מעורר השראה בעיניי
"אנשים שמתמודדים עם קושי או מגבלה ולמרות זאת ממשיכים ומצליחים נגד כל הסיכויים".