לא רק ספורט: יעקב שחר קונה אחוזים נוספים בפלטפורמת BUYME 

יבואנית הרכב מאיר ואיש העסקים יעקב שחר (הבעלים של מכבי חיפה בכדורגל) מגדילים באמצעות טלכלל שבבעלותם את חלקם בפלטפורמת המתנות BUYME. לעסקה שותפים מנכ"ל טלכלל יואב בן יקר ויו"ר הדירקטוריון ברק קנה. הם רכשו את יתרת המניות ממיכה ומיכל ברכוז, שי רדין וטל צורי לפי שווי של 250 מיליון שקל. בתחילת 2019 רכשה ישראכרט אחוזים בודדים מ־BUYME. 

פלטפורמת המתנות הוקמה ב־2012 והפכה לחלוצה עולמית. תחת ניהול קבוצת טלכלל רתמה יותר מ־5,000 חברות וארגונים גדולים במשק, הבוחרים לרכוש מתנות למיליון עובדים עם אפשרויות בחירה של יותר מ־1,100 מותגים.

בזכות הקורונה: רווח של 171 מיליון שקל לשטראוס 

משבר הקורונה היטיב עם תוצאותיה העסקיות של קבוצה שטראוס הן מבחינת מחזור המכירות והן מבחינת הרווחיות. הרווח הנקי של הקבוצה הסתכם ברבעון הראשון של 2020 ב־171 מיליון שקל. זאת ועוד, הבהלה למזון - במיוחד בחודש מרץ - תרמה 106 מיליון שקל למכירות בישראל. כאמור, למרות השחיקה ברווח התפעולי, הרווח הנקי נותר ללא שינוי בזכות ירידה של 46% בהוצאות המימון, שהסתכמו ב־16 מיליון שקל בלבד. הדבר מיוחס להכנסות מעסקאות גידור מט"ח ברבעון האחרון. 

סמנכ"לית השיווק של קליל: שלי אברהם

שלי אברהם, 44, מונתה בימים אלה לסמנכ"לית השיווק בחברת מוצרי האלומיניום והחלונות קליל. אברהם היא בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל. בתפקידה אחרון שימשה כמנהלת יחידת קולינריה באגף השיווק של תנובה וכמנהלת שיווק בטרה, ויסוצקי וד"ר פישר. פרדי אבוקרט, שמונה לאחרונה לניהול החברה: "המנהלת החדשה מביאה ידע וניסיון רב ויכולת מוכחת, ותדע להתמודד עם אתגרים חדשים במציאות חדשה".

סקר: חברות סחר אלקטרוני והימורים ניצחו את הקורונה

סקר שנעשה בקרב תעשיית ההייטק בישראל מראה כי חברות הסחר האלקטרוני, ההימורים והגיימינג הן הנשכרות הגדולות של משבר הקורונה. בעוד ש־31% מחברות האלקטרוניקה החלו בפיטורים ובהפחתות שכר, רק 19% מחברות הסחר האלקטרוני והאינטרנט נקטו צעדים דומים.
רונית קרול, המייסדת והבעלים של חברת הייעוץ Kroll Consulting: "תעשיית ההייטק משנה את פניה, והביקוש לעובדים יופנה לסקטורים שצלחו טוב יותר את המשבר. בחברות האינטרנט מרבית הפיטורים מיוחסים למהלכי ההתייעלות המאפיינים את תקופת המשבר".