לא רק ספורט: יעקב שחר קונה אחוזים נוספים בפלטפורמת BUYME 

הבעלים של מכבי חיפה מגדיל באמצעות טלכלל שבבעלותו את חלקו בפלטפורמת המתנות. וגם: רווח של 171 מיליון שקל לשטראוס, ושלי אברהם היא סמנכ"לית השיווק של קליל

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
יעקב שחר
יעקב שחר | צילום: ערן לוף

פלטפורמת המתנות הוקמה ב־2012 והפכה לחלוצה עולמית. תחת ניהול קבוצת טלכלל רתמה יותר מ־5,000 חברות וארגונים גדולים במשק, הבוחרים לרכוש מתנות למיליון עובדים עם אפשרויות בחירה של יותר מ־1,100 מותגים.

משבר הקורונה היטיב עם תוצאותיה העסקיות של קבוצה שטראוס הן מבחינת מחזור המכירות והן מבחינת הרווחיות. הרווח הנקי של הקבוצה הסתכם ברבעון הראשון של 2020 ב־171 מיליון שקל. זאת ועוד, הבהלה למזון - במיוחד בחודש מרץ - תרמה 106 מיליון שקל למכירות בישראל. כאמור, למרות השחיקה ברווח התפעולי, הרווח הנקי נותר ללא שינוי בזכות ירידה של 46% בהוצאות המימון, שהסתכמו ב־16 מיליון שקל בלבד. הדבר מיוחס להכנסות מעסקאות גידור מט"ח ברבעון האחרון.

שלי אברהם, 44, מונתה בימים אלה לסמנכ"לית השיווק בחברת מוצרי האלומיניום והחלונות קליל. אברהם היא בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל. בתפקידה אחרון שימשה כמנהלת יחידת קולינריה באגף השיווק של תנובה וכמנהלת שיווק בטרה, ויסוצקי וד"ר פישר. פרדי אבוקרט, שמונה לאחרונה לניהול החברה: "המנהלת החדשה מביאה ידע וניסיון רב ויכולת מוכחת, ותדע להתמודד עם אתגרים חדשים במציאות חדשה".

תגיות:
שטראוס
/
יעקב שחר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף