בבילון תשקיע 5.5 מיליון שקל בשתי חברות מערכות מידע

המנכ״ל החדש אישר את העסקאות; אסם־נסטלה מסתערת על שוק הקפה עם קפסולות סטארבקס, ד"ר פישר חזרה למוצרי הגנה מפני השמש, והחקלאים הם אנשי השיווק של חודש מאי

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
כסף מזומן
כסף מזומן | צילום: נתי שוחט, פלאש 90
2
גלריה

אורנטק שבשליטת צ'יקו חפץ ויוסי תדהר מתמקדת בניהול פרויקטים של מערכות מידע. ITmyWay מספקת שירותי ניהול לקוחות של חברת סיילספורס.

העסקאות הן הראשונות שמבצעת הנהלת בבילון בראשות המנכ"ל שי אוזון. לדבריו, "הרכישות הן הסנונית הראשונה לשינוי האסטרטגיה של החברה והפיכתה לחברת שירותי מחשוב מתקדמים".

קפה הפוך
קפה הפוך | צילום: אינגאימג'

מנכ"ל אסם אבי בן אסאייג: "סטארבקס הוא מותג אייקוני, שיש לנו הזכות להביא אותו אל הצרכנים. אנו מאמינים שהמהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק".

נוסף לכך, מפרסמים מומחי החברה המלצות לזהירות בשמש, בהן הימנעות משהייה בחוץ בין השעות 10:00־16:00, כיסוי הגוף ככל שניתן, שימוש במשקפי שמש תקניים ועוד. עוד מומלץ להרבות בשתייה בעת יציאה לשמש, וכמובן להימרח בתכשירי ההגנה המתאימים.

הסגר הארוך הצמיח כלכלה קהילתית הנשענת על קשר ישיר ובלתי אמצעי בין חקלאים לצרכנים ללא פערי תיווך, מתוך תחושה שהמחירים נוחים יותר והסחורה טובה יותר. לפיכך, נשמעים כעת קולות רבים המבקשים למסד את התופעה של המכירה הישירה גם לימי שגרה.

תגיות:
אקזיט
/
סטארטאפ
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף