שם
יובל בנטוב (56).

תפקיד
מנכ"ל ובעלים של רשת חנויות תיק התיקים.

מצב משפחתי
 נשוי ואב לשלושה.

מסלול מקצועי
"התחלתי כסוכן מכירות בתחום התיקים והמזוודות, ובתוך שלוש שנים, יחד עם שותפי אלי קניגסברג, הקמנו את רשת החנויות תיק התיקים בשנת 1996. מאז צמחנו וגדלנו, וכיום יש לנו 26 סניפים שממוקמים בקניונים בכל רחבי הארץ".

עשייה חשובה בשנה האחרונה
"המשך פיתוחם וחיזוקם של מותגי הבית שלנו - BOND, מותג המתמחה במזוודות, בתיקי נסיעות ובאביזרי נסיעות, בתיקי גבר ומחשב; SHE'S, מותג תיקי אופנה וארנקים לנשים; ו־STORIES מותג תיקי בית ספר ותרמילים. אנחנו שמים לנגד עינינו לא רק מותגים באיכות גבוהה שמיוצרים במפעלים טובים, אלא גם מוצרים שנותנים מענה פרקטי לכל מה שצריך, ויודעים להתמודד עם התחרות הגדולה בתחום".

העצה הכי טובה שקיבלתי
"העצה הכי טובה שקבלתי בחיים קשורה לעולם העסקים: אם אתה רוצה לגדול ולהתרחב, עשה זאת בתחום שאותו אתה מבין בצורה הטובה ביותר. זו עצה שלמדתי על בשרי לטוב ולרע, והבנתי עד כמה היא מדויקת ונכונה".

העצה הכי טובה שאני נותן לעובדים שלי
"רוב העובדים שלי נמצאים על רצפת המכירה בחנויות, וכשלקוח נכנס לחנות אני תמיד מבקש מהם לקבל אותו כמו אורח שנכנס אליהם הביתה. ברגע שהקליק הזה קורה, תהליך המכירה יהיה קל, מהיר ונוח הרבה יותר".

ספורט
"ספינינג ואימוני כוח".

בילוי מועדף
"ברים, עם בירה איכותית ואוכל טעים".

גורם לי סיפוק
"לראות את הילדים מצליחים בצבא, בלימודים ובעבודה או נהנים בטיולים שלהם אחרי הצבא. מה שלנו לא היה כל כך בעבר".

הפחד הגדול ביותר שלי
"תוצאות עסקיות לא טובות. אבל זה גם פחד חיובי שמביא אותך לחשב מסלול מחדש מדי יום, בייחוד בעולם העסקי הדינמי והמשתנה במהירות מטורפת, ובעיקר בתקופה האחרונה, שבה עסקים צריכים להמציא את עצמם מחדש, להתחדש ולחשוב מחוץ לקופסה".

פרגון
"מפרגן לכל מי שמצליח בעולם הקמעונאות הישראלי הקשה והתחרותי, ובייחוד להראל ויזל, שיודע להביא את המותגים הנכונים והמתאימים בזמן הנכון ובמקום הנכון".

משקה אהוב
"אוהב יותר בירות מכל משקה אחר, ובעיקר בירה מהחבית של 'ג'מס', גרסה '8.8'"

שעות הפנאי
"ספורט ולשחק פיפ"א בפלייסטיישן".

ספר
"'סופה בדרך לאיראן', מאת אילן כפיר".