אופיס דיפו חוזרת לפעילות מלאה: 42 הסניפים נפתחו 

רשת הציוד המשרדי אופיס דיפו חוזרת לפעילות מלאה לאחר משבר הקורונה, ופותחת את כל 42 סניפיה, בכפוף לתקני משרד הבריאות. הסניף היחיד שיישאר סגור בשלב זה הוא סניף מוצרי החשמל והאלקטרוניקה טאץ' איט בנתב"ג. מאידך, סניף טאץ' איט באילת נותר פתוח וזוכה להצלחה בזכות הפטור ממע"מ.

במשבר הקורונה הפעילה הרשת אתר מכירות שסיפק באמצעות שירות שליחים אלפי מוצרים לבית הלקוחות. גם אחרי פתיחת החנויות ממשיך אתר המכירות של הרשת להיות פקטור חשוב במכירות. ברשת אופיס דיפו, הנשלטת על ידי רני צים, מועסקים 300 עובדים. "אנחנו נערכים בימים אלה עם מאות אלפי מוצרים לקראת החזרה ללימודים", אמר הסמנכ"ל חיים גולדשטיין.

רב־בריח: צילינדר עם הגנה משולשת

חברת המנעולים רב־בריח משלימה בימים אלה השקעה של מיליון שקל בצילינדר המכונה טרילוקס LOCX 3, המקנה הגנה משולשת ומוגן בפטנט בינלאומי. המנגנון כולל פיני קומבינציה המופעלים על ידי שלושה סטים של פינים אקטיביים. כרטיס בקרת השכפול ניתן לקריאה באמצעות אפליקציה ייעודית הנמצאת ברשות המנעולנים המורשים של רב־בריח. סמנכ"לית השיווק מאיה דונרשטיין־יתיר מסרה: "הצילינדר החדש הוא חלק מההתקדמות הטכנולוגית והרצון לספק פתרונות חדשניים".

גורי משקיעה 1.5 מיליון שקל במותג הטורקי ETI

קבוצת השיווק וההפצה גורי מתרחבת לשוק המתוקים ודברי המאפה ומתחילה בשיווק המותג הטורקי ETI, הנמכר ביותר מ־50 מדינות בעולם. מדובר ביצרנית העוגיות הגדולה בעולם, המייצרת יותר מ־500 טון בשנה בהיקף פעילות של 1.5 מיליארד דולר. גורי תשקיע במהלך השיווק והפרסום 1.5 מיליון שקל. "אנחנו נכנסים לשוק תחרותי מאוד במטרה לשווק שוקולדים ומוצרי מאפה כמו ופלים", סיפר הבעלים והמנכ"ל עודד גורי. "השוק גדל ב־2% לשנה ואנחנו מקווים להגיע בתוך שלוש שנים לנתח של 5% מהשוק".

זינוק במכירות יינות רקנאטי

יקבי רקנאטי דיווחה אתמול על זינוק של 200% במכירות במאי השנה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הביקוש ליין ספיישל רזרב אדום, הנחשב ליין הדגל של הרשת, זינק פי ארבעה. מנכ"ל היקב יניב ענבר: "אף שבמאי לא היו חגים והמסעדות היו סגורות, נמכרה כמות גדלה לצריכה ביתית".

ועוד מעולם היין: יין של יקב ז'אבולה המיובא על ידי החברה הסקוטית מבית ישרקו זכה בציון 90 ממגזין היין העולמי "דה קאנטר". הסקוטית מבית ישרקו משווקת יינות, אלכוהול ומזון של מותגים מובילים. המנכ"ל יריב ארדון: "מדובר במותג הנחשב לפופולרי מאוד בישראל".