יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך אמנון נויבך יקבל בונוס של 154 אלף שקל, במסגרת תוכנית התגמול לשנים 2018־2020 שאישר הדירקטוריון. כך נודע ל"מעריב". בחודשים הקרובים תיקבע תוכנית תגמול חדשה.

הבונוס אושר באסיפת בעלי המניות שהתקיימה שלשום. כזכור, לפני עשרה ימים הושבתה הבורסה באופן חסר תקדים בשל מחלוקת עם העובדים, בין השאר על רקע תנאי התגמול. לפיכך ההודעה על התגמול ליו"ר עלולה להתקבל בזעם רב בקרב העובדים.

נויבך משמש בשש השנים האחרונות כיו"ר דירקטוריון לא פעיל בבורסה. הוא מנוע מהשתתפות בדירקטוריונים של חברות בורסאיות אחרות מחשש לניגודי אינטרסים.

הבורסה לניירות ערך (צילום: אבשלום ששוני)
הבורסה לניירות ערך (צילום: אבשלום ששוני)

האסיפה הכללית אישרה בישיבה גם את צירופם של שני דירקטורים חדשים: אריק שטיינברג וברוריה גרוס. שטיינברג, המשמש כיום בדירקטוריון חברת פרטנר וזוכה למחמאות, מוזכר כמחליף אפשרי של נויבך כיו"ר הבורסה בבוא העת. 

בתוך כך, נודע כי למרות המהלך הדרמטי של השבתת הבורסה, אין שום התקדמות במו"מ עם ארגוני העובדים. סכסוך העבודה עדיין בתוקף, ומנכ"ל הבורסה איתי בן זאב מתעקש לא להיכנע לוועד העובדים שנלחם על עתידו של אחד מחבריו. בשלב זה מעניקה ההסתדרות גיבוי חלקי לוועד, מתוך תקווה שיימצא פתרון לפלונטר שנוצר.