רשת דן פותחת במלון לינק 15 מתחמי עבודה
רשת מלונות דן נכנסת לשוק מתחמי העבודה. הרשת הודיעה אתמול שבמתחם מלון לינק (Link) בשדרות שאול המלך בתל אביב יוצע מתחם משרדים חדש הכולל 15 חדרי עבודה בשטח של 300 מ״ר כל אחד. במלון 94 חדרים המותאמים במיוחד לעידן הקורונה. 

בפרויקט, שעוצב על ידי דנה לייטרסדורף, מוצעים כל השירותים הנלווים המותאמים לעידן הקורונה ולצורך בריחוק חברתי. המלונאי דוד פתאל הציע לפני יותר משנה שירות דומה, אם כי במתכונת שונה. 

רשת מלונות דן (צילום: אורי אקרמן)
רשת מלונות דן (צילום: אורי אקרמן)

קבוצת נקש פותחת מחדש את מלונותיה בישראל
קבוצת נקש הודיעה אתמול על ההחלטה לפתוח את כל מלונותיה ב־4 באוגוסט. חלק מבתי המלון, בהם בית המלון בטבריה, נפתחו לפני כחודש. מדובר במלון סטאי בתל אביב וכן בכל בתי המלון תחת המותג הרברט סמואל: הרברט האופרה בתל אביב ובהרצליה, בית בגליל, הריף באילת ואורכידאה באילת ובתל אביב. 

המחירים ללילה (לינה וארוחת בוקר) נעים מ־650 עד 1,500 שקל לפי דירוג המלון. גם רשתות אחרות, בהן ישרוטל, יפתחו את כל בתי המלון בתחילת אוגוסט.

מלונות על חוף תל אביב (צילום: מאט הכטר, פלאש 90)
מלונות על חוף תל אביב (צילום: מאט הכטר, פלאש 90)

חנות רהיטי הזורע נסגרת - הנחות עד 70%
אחרי 84 שנות פעילות, חנות רהיטי הזורע המיתולוגית סוגרת את שעריה. בימים אלה נערכת בחנות מכירת חיסול וניתנות הנחות של עד 70% על כל מלאי הרהיטים. הכוונה היא לחנות הנמצאת בקיבוץ הזורע בעמק יזרעאל, ולא לרשת הרהיטים שמרת הזורע, שתמשיך לפעול כרגיל.

המותג "רהיטי הזורע" נולד ב־1936, שנת הקמת הקיבוץ הסמוך. אלא ששינוי מפת הכבישים ותוואי כביש 6 בצפון, אשר הרחיקו את הגישה לקיבוץ הזורע, פגעו בחנות, ומשבר הקורונה הביא להחלטה על סגירתה. ב־5 ביולי תיסגר החנות באופן סופי.

רהיטי הזורע (צילום: יחצ)
רהיטי הזורע (צילום: יחצ)

צ'רכי תקדם את ביופור, רוסו את קשת טעמים
הקמפיינים הפרסומיים שנועדו למשוך את הקהל על אף תחלואי הקורונה נמשכים במלוא עוזם. השחקנית לירז צ'רכי נבחרה לקדם את חברת ביופור בקמפיין ביוטי בהיקף של מיליון שקל. הוא יעלה ברשתות בעיתונות הכתובה ובמגזינים.

כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו ישתתף בקמפיין פסטיבל הבירה המתקיים בפעם הרביעית ברשת הסופרמרקטים קשת טעמים. הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום Lead וירוץ במשך כשבועיים באתרי האינטרנט המובילים ובתחנות הרדיו.

לירז צ'רכי (צילום: אמיר יהל)
לירז צ'רכי (צילום: אמיר יהל)

אשת עסקים ידועה אושפזה בטיפול נמרץ
אשת עסקים ידועה מאוד, העומדת במרכזה של פרשייה פלילית בעלת אופי תקשורתי גדול, אושפזה שלשום בלילה במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים במרכז הארץ. האישה הגיעה לבית החולים כשהיא חשה כאבים בחזה, ועדיין לא ברור אם הדבר קשור לפרשה שבה היא מעורבת.