ראובן קרופיק התמנה ליו"ר דירקטוריון בנק הפועלים

בישיבת דירקטוריון, שנערכה אתמול בבנק הפועלים, הוחלט למנות את ראובן קרופיק ליו"ר דירקטוריון הבנק. המינוי כפוף לאישור הפיקוח על הבנקים. קרופיק (69), נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון במדעי החברה, בהתמחות בכלכלה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. הוא מכהן כדירקטור חיצוני של הפועלים מ־18 בפברואר 2016 וכממלא מקום יו"ר הדירקטוריון מ־9 ביוני השנה.

בגלל חולה קורונה: אזהרת בידוד לאורחי כפר המכביה

הנהלת מלון כפר המכביה ברמת גן שיגרה במוצאי שבת האחרונה "אזהרת קורונה" למנויי חדר הכושר, לאחר שחולה קורונה מאומת ביקר במקום ב־21 וב־22 בחודש, בשעות הערב. באזהרה נכתב כי לפי הנחיות משרד הבריאות, מנויים ששהו באותן שעות במקום נדרשים להיכנס לבידוד. "אנחנו מקפידים על עמידה בתו הסגול בכל רחבי הכפר", נכתב ללקוחות.

כפר המכביה מנוהל מתחילת 2020 בידי דרור מורד, ומשקיע מאמצים להחזרת הנופשים, בין השאר באמצעות מבצעי הנחות למנויים והשקעה של מאות אלפי שקלים במתקני כושר. למרות זאת, אין ספק שאירוע כזה (שהתרחש גם בחדרי כושר נוספים באזור המרכז) עלול לפגוע בתדמית המקום.

פיתוח טכנולוגי יצמצם מקרי טביעה בבריכות פרטיות

לנוכח ריבוי מקרה הטביעה בבריכות פרטיות, פיתחה חברת ייל ישראל אמצעי טכנולוגי לצמצום התופעה. המוצר כולל מצלמת אבטחה משולבת עם אזעקה, המפעילה תאורה ומשגרת התראה גם על כניסה של אדם ללא השגחה למתחם הבריכה. המצלמה כוללת חיישן תנועה, ובזמן כניסה לא מורשה מפעילה אזעקה ותאורת LED. באמצעות אפליקציה מועברת הודעה לטלפון הנייד או לטאבלט של בעלי הבית. ייל ישראל, הנמנית עם קבוצת האבטחה אסא אבלוי, משווקת את המערכת לצרכן במחיר של 500 שקל.

שופרסל נכנסת לשוק תחליפי הבשר עם מותג פרטי

רשת שופרסל הצהירה אתמול על כניסתה לשוק תחליפי הבשר, תחת המותג הפרטי, והיא  משיקה סדרת מוצרי בורגרים אפויים טבעוניים, המכילים אחוז גבוה של קטניות וחלבון. המוצרים אפויים ואינם מטוגנים, והם מכילים אחוזי שומן נמוכים ונטולי חומרים משמרים. הסדרה מיוצרת בחברת פיס אוף בין (Peas of Bean) מקיבוץ דן בצפון, שהוקמה בשנת 2017 בידי שלושה שותפים. לפי דוחות סטורנקסט, שוק תחליפי הבשר בישראל גלגל בשנת 2019 261 מיליון שקל. המשנה למנכ"ל, אורי קילשטיין: "נרחיב בקרוב את הסדרה במגוון מוצרים נוסף".