חברת "כלל ביטוח ופיננסים" משיקה בימים אלו מבצע יעדים לסוכני החברה, בסופו יוענק לזוכים, למאות סוכנים ובני משפחותיהם, סוף שבוע בחודש אוקטובר בקלאב הוטל אילת.

המבצע מתייחס לתחום הביטוח האלמנטרי ובו ענפי רכב, דירה ומשכנתאות ועסקים ולתחום הסיכונים, הפיננסים וחיסכון ארוך טווח.

הסוכנים ובני המשפחות ייהנו ממתקני המלון המשודרגים, מתחמי בריכות וספא, מתחמי הופעות וכנסים, מתחם גיימינג חדשני לילדים, וזאת לצד חוויה קולינרית בין לאומית. כמו כן, ייהנו הסוכנים מתכנית אומנותית מגוונת ובה - הופעות של מיטב האומנים, מופעים לילדים, מתחמי אוכל מושקעים, פעילויות לכל המשפחה, פארק מים ועוד.

מאיר יצחק הלוי, ראש העיר אילת: "העיר אילת מהווה מנוע צמיחה תיירותי משמעותי בישראל והיא מתמודדת, בימים אלה, עם השלכות משבר הקורונה שהשפיע רבות על פעילותה התיירותית של העיר. אני מברך את חברת כלל ביטוח ופיננסים שבחרה לחזק את תיירות ותושבי אילת באמצעות אלפי סוכנים ובני משפחותיהם שיגיעו לנפוש בה וממתין בציפייה לנופשים הרבים שצפויים להגיע לאילת בחודשי הקיץ הקרובים".

קלאב הוטל אילת (צילום: ללא קרדיט)
קלאב הוטל אילת (צילום: ללא קרדיט)

ירון שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת לקוחות והפצה: "בימים אלה, אנו חוזרים במלוא המרץ לשגרת עבודה ומשיקים לסוכנינו מבצע יעדים, בסיומו יוענק לסוכנים שיעמדו ביעדים שהוגדרו, סוף שבוע משפחות סוכנים באילת. בדרך זו, אנו גם מתגמלים את סוכנינו וגם תומכים בתיירות הפנים בארץ, תחום שאנו מרגישים מחויבים לחזק בימים אלה".

לדברי נור עאמר, מנכ"ל קלאב הוטל: "אנו גאים על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם כלל ביטוח ופיננסים ושמחים לארח אצלנו את הסוכנים ובני משפחותיהם. במרץ האחרון דורג קלאב הוטל בדירוג חמישה כוכבים סופיריור על ידי משרד התיירות, וזאת לאחר השקעה של מעל מאה מיליון שקלים בשדרוג המלון. אין לי כל ספק, כי צפויה לכולם חוויה בלתי נשכחת".