למרות משבר הקורונה והשפל המסתמן בשוק המשרדים, קבוצת רובינשטיין משלימה בימים אלה את פרויקט TOWERS־TOU, הנמצא במתחם יצחק שדה, המסגר ומנחם בגין בתל אביב. הפרויקט כולל שני מגדלי משרדים בני 34 קומות בשטח בנוי של 84 אלף, עם שטחי חניונים של 35 אלף מ"ר.

עד כה הושכרו 55 אלף מ"ר לארבע קבוצות עסקיות גדולות. פירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן שכרה במגדל המזרחי 16 קומות, וחברת התוכנה MONDAY (שגייסה לפני כשנה 250 מיליון דולר) שכרה באותו מגדל 15 קומות. במגדל המערבי הושכרו עשר קומות לחברת מלאנוקס, שהשליטה בה נמכרה לאחרונה על ידי אייל ולדמן. חברת אבטחת הסייבר דיפ אינסטינקט, שגייסה בתחילת 2020 43 מיליון דולר, שכרה באותו מגדל את ארבע הקומות העליונות.

שכר הדירה במקום נאמד ב־100־120 שקל למ"ר. אכלוס הפרויקט צפוי ברבעון הראשון של 2021. מגדלי המשרדים תוכננו על ידי משרד יסקי מור סיון. בקומת הקרקע של הפרויקט מתוכנן שטח מסחרי של 1,500 מ"ר, שבו יפעלו בתי קפה, מסעדות ושירותים נוספים לדיירי הבניין. הקבלן המבצע הוא חברת B.S.T, שכבר השלימה עשרות פרויקטים, בהם עזריאלי טאון, בניין אפל בהרצליה, בית מנורה ברמת גן, מגדלי T0HA בתל אביב ועוד.

פרויקט יצחק שדה ישתרע על שטח של 81 דונם, ויכלול עם סיומו 14 מגדלי משרדים, מלונות ומגורים. הוא נושק לתחנת הרכבת הקלה קרליבך, האמורה להוות את המפגש היחיד בין הקו האדום והקו הירוק.