צ'ק פוינט מדווחת על הכנסות של 506 מיליון דולר 
חברת אבטחת המידע צ'ק פוינט סיימה את הרבעון השני של 2020 ברווח של 225 מיליון דולר, לעומת רווח של 211.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. לפי השיטה החשבונאית גאפ, שאינה מנטרלת רווחים או הפסדים חד־פעמיים, הרווח הסתכם ב־196.4 מיליון דולר, בהשוואה ל־185.5 דולר בתקופה המקבילה. 

הכנסות החברה הסתכמו ב־505.6 מיליון דולר, גידול של 3.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ו־18 מיליון דולר יותר ביחס לתחזיות האנליסטים. החברה רכשה ברבעון השני 3.1 מיליון מניות עצמיות ב־325 מיליון דולר. במקביל, משבר הקורונה הביא לירידה בהוצאות התפעוליות של החברה, שנאלצה בין היתר להפסיק את הטיסות של בכיריה לחו"ל וחסכה עקב כך הוצאה של מיליוני דולרים. 

צ'ק פוינט נשלטת ומנוהלת על ידי גיל שויד. היא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 17.5 מיליארד דולר ועם קופת מזומנים של 4 מיליארד דולר. 

יוזמה ברשויות המקומיות: "קרן ימי חופשה"
איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל פועל להקמת קרן מיוחדת - "קרן ימי חופשה", הקוראת לבעלי תפקידים בכירים שיש באפשרותם יכולת - לתרום מספר ימי חופשה ולהפרישם לקרן שתעמוד לטובת עובדים הנזקקים לסיוע.

ברשויות המקומיות מועסקים כ־200 אלף עובדים. כ־30% מהם הוצאו לחל"ת או פוטרו במהלך משבר הקורונה. הקמת קרן שכזו מצריכה את אישור משרד האוצר. נודע כי הממונה על השכר באוצר קובי בר נתן אישר לצוותו לקדם את הנושא

יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות אמנון יוסף, המכהן גם כדובר עיריית באר שבע: "מתחילת משבר הקורונה דוברי הרשויות המקומיות עושים לילות כימים כדי להעניק ביטחון לציבור, להרגיע ולהסביר ברגישות ובנחישות שצריך להישמע להנחיות. 
"דוברות והסברה עם הקהילה המקומית הן מרכיב חשוב ביותר להעברת מסרים וניהול הקשר עם התושבים. מדובר בקשר מושרש וחיוני, אשר צבר תאוצה בעת מגיפת הקורונה. למרות העבודה הרבה, האיגוד אינו שוכח את העובדים המסורים של הרשויות והמועצות ומתגיס למענם".


כתב אישום נגד שרגא ברוש בגין עבירות מס
פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה אתמול כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר שרגא ברוש ורואי החשבון מיכאל בר לבב ושארישוב בן ברוך. 

ברוש, חברה בבעלותו ובר לבב מואשמים בעבירות מרמה בכוונה להתחמק ממס, בזיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בן ברוך מואשם בעריכת ידיעות ודוח לא נכונים ללא הצדק סביר. 

היקבים משיקים סדרת יינות חדשים
נגיף הקורונה אינו מרתיע את היקבים והם יוצאים בהשקה של יינות חדשים. 
בסוף השבוע השיק יקב רמת הגולן את יין הדגל "ירדן קצרין 2016". היינן הראשי ויקטור שונפלד: "ירדן קצרין 2016 הוא יין מיוחד במינו. נמכור אותו בחנויות המובחרות ובמרכז המבקרים".

לרגל ט"ו באב משיק יקב ברקן את יין רוזה כרם עלמה מסדרת Reserve Gold Edition בציר 2019. סדרת רזרב מורכבת לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים, כאשר כל יין תוסס ומתיישן בנפרד. 
יקב סגל משיק לרגל ט"ו באב יין אדום חצי יבש.

ה־Green Deal האירופי: גם לישראלים
נציבות האיחוד האירופי משיקה בימים אלה את תוכנית ה־Green Deal כחלק מתוכנית המו"פ Horizon 2020. מדובר בתוכנית המהווה מסגרת שתעודד פיתוחים טכנולוגיים להתמודדות עם אתגרי האקלים, הגנת הסביבה, שמירה על משאבי טבע ועוד. התוכנית, בהיקף של מיליארד יורו, פתוחה גם לגופים ישראליים.

נילי שלו, מנהלת המו"פ האירופי, הפועלת במסגרת רשות החדשנות (שבניהול אהרון אהרון), ציינה: "התוכנית מהווה הזדמנות ליזמים ישראלים להיכנס למאגדים העונים על הקריטריונים. בשל היותה של ישראל מדינה נלווית לתוכנית Horizon 2020, ההצעות יהיו פתוחות להגשה לגופים ישראליים המאגדים לפחות שלושה שותפים משלוש מדינות".

מיזם הטייק אוויי של סיבוס סודקסו
חברת ההסעדה סיבוס סודקסו יוצאת במיזם שבמסגרתו יוכלו עובדי החברות להזמין טייק אוויי מחדר האוכל במקום עבודתם ולהגיע לאסוף ממנו את המוצרים. השירות החדש מעניק מענה מיידי לצורך של שמירת מרחק ומגע, והוא יתבצע באפליקציה ודרך אתר סיבוס סודקסו.

סיבוס סודקסו משרתת 3,000 חברות וכ־350 אלף עובדים ב־7,000 מסעדות בפריסה ארצית. אודי בן שימול ואיתן לב טוב, מנהלים בחברה: "מערך ההסעדה התאים את עצמו למציאות. חברות צריכות לוודא שמירה על ריחוק חברתי. ישנו ביקוש מצדן גם לשירות הזמנה מראש".

מבצעים למועדון לקוחות לנדרובר ויגואר
חברת המזרח, יבואנית כלי הרכב יגואר ולנדרובר, מחזקת את מועדון הלקוחות באמצעות סדרת מבצעים לקיץ 2020. לאחר שהייתה הראשונה להכריז בתחילת השנה על שינוי מחירון ועל גיוון אמצעי התשלום, ממשיכה החברה בהרחבת מגוון השירותים.

המבצעים כוללים טיול במעיינות בהרי ירושלים, טיול לילה בנחל סדום, מסלול רטוב מהגלבוע אל עין נזם, טיול במדבר יהודה וואדי קלט, אימון חילוצים, הדרכת נהיגה בשטח ועוד. בחברה גם החליטו להאריך את שעות הפעילות באולמות ובמרכזי השירות.