תתרגלו, אשת העסקים אילנה אביטל

השורדת, הזמרת, השחקנית ואשת העסקים אילנה אביטל מדברת על הערך המוסף בעבודה במה שהיא מכנה "משרד יחסי ציבור מזן אחר" - PR Public Line

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
pr public line - צוות המשרד
pr public line - צוות המשרד | צילום: באדיבות pr public line
2
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף PR Public Line

את אילנה אביטל כולם מכירים כזמרת, שחקנית וכאשת חברה מובילה. הדור הצעיר לאחרונה נחשף יותר לאביטל בזכות תוכנית הריאליטי - "הישרדות". לכל התארים הללו, ניתן להוסיף בחודשים האחרונים גם "אשת עסקים מצליחה".

אילנה הצטרפה לאחרונה למשרד יחסי ציבור, פרסום ושיווק PR Public Line בראשות איש התקשורת הוותיק איציק דוד. "אני חושבת שאיציק הוא מנהיג, אשר יודע להוביל כל מהלך בצורה נכונה ולכן אני כל כך אוהבת את העבודה איתו. איציק מאוד פוזיטיבי, שזה נורא דומה לי. הוא איש עבודה כמוני, וגם הוא מומחה בחשיבה מחוץ לקופסה", היא מפרגנת.

במשרד היא משמשת כמנהלת האסטרטגית ומביאה לחדשנות ורעננות. "אנחנו משרד אשר מספק יחסי ציבור והעצמה של בתי עסק שונים בכל הגדלים ומכל המגזרים", מספרת אילנה. "מלבד היותי מנהלת אסטרטגית של המשרד, אני גם פעילה בבתי עסק שונים כאשת עסקים, מלמדת מאות תלמידים פיתוח קול ומשתתפת בסרטוני תדמית לעסקים".

את אילנה לא עצר אפילו נגיף הקורונה, שמכה ברחבי העולם. כמו שהיא יודעת, היא יכולה להפוך כל משבר להזדמנות להמראה. "אין ספק שבזמן הקורונה לאנשים יש זמן מסך הרבה יותר ארוך, ולכן הם נגישים לכל מה שקורה בניו מדיה, שזה מה שאנחנו מייצגים", היא אומרת עם עיניים נוצצות. "אני אופטימית מטבעי, ולכן אני מאמינה שאותם מוצרים שאנחנו חושפים ימריאו בבוא העת, כאשר המשבר הבינלאומי הזה יהיה מאחורינו, בתקווה שזה יהיה בקרוב".

לסיכום, כאשת עסקים, מה המסר שלך לבתי עסק גם בימים אלה?

"ברגע שאתה מקבל את הכלים הנכונים, אתה יכול רק להמריא...זה הזמן!"

אביטל
אביטל | צילום: באדיבות pr public line

אנחנו עדים למהפכה של ממש בתחום הסחר המקוון המתחוללת בשנים האחרונות. ענקיות באינטרנט כמו אמזון, איביי ופייסבוק, מובילות את עולם ה-E-COMMERCE. בנוסף, משבר הקורונה העולמי שפוקד אותנו בחודשים האחרונים, מעצים את הצורך המתהווה ממילא במעבר של הסחר מחנויות פיזיות למקוונות.

יש לציין בהקשר זה כי העיתונות המסורתית נשחקה מאוד ומקומה בעולם הסחר היום, כמעט נעלם כליל. מרבית המשאבים היום המופנים לשיווק ולפרסום, מוצאים מקומם בקידום הממומן בפלטפורמות השונות.

משרדי יחסי ציבור ופרסום שלא יבצעו את ההתאמה הנדרשת כפי שמשרד PR Public Line הקדים לעשות, ימצאו עצמם משתרכים מאחור ומאבדים את הרלוונטיות בעולם הדינמי גם כך בוא אנו נמצאים היום. משרד שאינו מספק מענה הולם גם לצרכים העולים מן הביקוש לסחר מקוון, יתקשה לשמור על הרלוונטיות שלו בשוק תחרותי שכזה כמו עולם יחסי הציבור והפרסום.

הכתבה נכתבה בשיתוף PR Public Line

תגיות:
עסקים
/
יחסי ציבור
/
הכי כדאי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף