מיד עם פרסום ההסכמות בין חברת פרי נדל"ן והממונה על חוק המכר במשרד השיכון, עמית גריידי, נפגשו השבוע מרבית הוועדים של קבוצות הרכישה שארגנה חברת פרי נדל"ן עם הנהלת החברה. הנציגים נועדו עם לירון פרי, מנכ"ל החברה ואלדד פרי מבעלי הקבוצה, והסכימו יחד על יישום מהיר של המלצות הממונה ובחינה זריזה של מעבר הקבוצות למתווה יזמי. המשמעות של המהלך היא קבלת ערבויות חוק מכר ותאריך אכלוס סופי.

במסגרת המפגש הציגה הנהלת החברה את ההסכמות אליהן הגיעה עם הממונה על חוק המכר במשרד השיכון. על פי הסכמות אלו, החברה תתקן ליקויים שאותרו בקבוצות ותאיץ את המהלך של מעבר למתווה יזמי, כאשר נציגי הוועדים מקדמים בברכה את ההליך.

הצדדים הסכימו כי בשבועות הקרובים ייערך מרתון פגישות עם נציגי הקבוצות, שבהן תציג החברה את המשמעות של המעבר למתווה היזמי בכל קבוצה וקבוצה, ומה נדרש מכל אחד מהצדדים. הוועדים יציגו את הנתונים לחברי הקבוצות ויקדמו את החתימה.
בהנהלת החברה הסבירו כי המעבר למתווה יזמי יאפשר לחברי הקבוצה לקבל ערבות חוק מכר על השקעתם, וכן את היכולת למכור את הדירות שלהם במחיר השוק אם יבחרו בכך.

נציגי הוועדים טענו כי הם מוקיעים את חברי הקבוצה המבקשים לצאת ממנה, ופועלים אל מול התקשורת להטלת דופי בחברה, שכן מהלכים אלו פוגעים בפרויקטים ובחברי הקבוצה האחרים.