בעקבות המלצת רשות החברות: הרכבת תנפיק מחדש איגרות חוב
בעקבות פניית רשות החברות הממשלתיות להנהלת רכבת ישראל, מסתמן שהרכבת תבחן את האפשרות להנפקת אג"ח נוספת. ההנפקה תצא לדרך בעקבות הסכם הפעלה חדש שייחתם מול המדינה. ההנפקה תבוצע בשל הצורך בהמשכיות במעמדה של הרכבת כחברה בורסאית מדווחת.

אם יוחלט על הנפקה, מומלץ למחזיקי שתי סדרות איגרות החוב של הרכבת שכבר נסחרות דחייה במועד פירעון התשלום האחרון שתוכנן ל־30 בספטמבר, בתוספת ריבית. אישור המתווה יספק למחזיקי האג"ח מוצר פיננסי בטוח בתשואה עודפת. לצורך הבטחת תשלומי הקרן והריבית, רכבת ישראל הפקידה את התחייבויותיה בקרן שמורה המשועבדת לנאמן.

רכבת ישראל (צילום: אבשלום שושני)
רכבת ישראל (צילום: אבשלום שושני)

הראל ומיקרוסופט מיישמות רגולציית ביטוח חדשנית
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים תהיה הראשונה בישראל ליישם את רגולציית IFRS17 על גבי ענן AZURE, כחלק משותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט ישראל שבניהול רונית אטד. מדובר בחלק מהמהלך להקמת דאטה סנטר הראשון בארץ לשירותי ענן.

החיבור יאפשר להראל לעמוד בתקן הדיווח הכספי הבינלאומי שייצור שינוי משמעתי בדיווחים בעולם הביטוח. מעבר לעמידה בדרישות התקן, היישום יביא לייעול התהליכים העסקיים והתפעוליים בהראל ויאפשר מתן מענה גמיש לדרישות עתידיות.

מיקרוסופט (צילום: רויטרס)
מיקרוסופט (צילום: רויטרס)

Upstep השלימה גיוס המונים של 5.5 מיליון שקל
חברת הסטארט־אפ Upstep שהושקה בשנת 2017 בארה"ב על ידי האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז, השלימה לאחרונה גיוס המונים של 5.5 מיליון שקל מתוך 6.5 מיליון שקל שהקציבה החברה. המיזם מבוסס על פריצת דרך בתחומי האורתופדיה וחוויית הלקוח בענף המדרסים.
Upstep מאפשרת הזמנת מדרסים מותאמים אישית אונליין, תוך אבחון ברמת דיוק גבוהה של מאפייני כף הרגל. המיזם רשם בחודשים האחרונים זינוק של 200% בהיקף המכירות. עד כה נמכרו מעל 30 אלף זוגות מדרסים.

נעליים (צילום: ingimage ASAP)
נעליים (צילום: ingimage ASAP)

קניון הדר ירושלים מעניק 80% הנחה במגוון מותגים
קניון הדר ירושלים מקדים את לוח הזמנים ויוצא במבצע סוף עונה במגוון מותגים הנמכרים בחנויות בקניון. במסגרת זו יינתנו הנחות של עד 80% במגוון המוצרים. המבצע יהיה תקף בחנויות אופנה, הנעלה, תכשיטים, קוסמטיקה, מזון ועוד.

המבצע החל אתמול ויימשך ועד גמר המלאי. בימים אלה יוצא הקניון במבצע נוסף, להענקת 20 שקל במתנה למימוש בכל המסעדות ובתי הקפה בקניון, כמו קפה גרג, רולדין ועוד. הקניון נמצא בבעלות משותפת של הרבוע הכחול, נדל"ן וכלל ביטוח ומנוהל על ידי לירון אלקיים.