מאז פרישתו מהשירות הציבורי עוסק יוגב בניהול מיזם התחבורה "פיוצ'ר מוביליטי", חברה לתועלת הציבור שתכליתה לטפל בבעיית עומסי התנועה באמצעות מיזמי תחבורה מתקדמים ובטיפול בהיבטי הרגולציה. יוגב מנסה להוציא אל הפועל מהלכי מדיניות נכונים כדי להתנייע ללא פקקים בתחבורה ציבורית או באמצעות קאר פול.
"תוכנית החילוץ מהפקקים נמצאת אצל השרים, ובפקידות במשרד התחבורה, באוצר ובשלטון המקומי", אומר יוגב. "פעם בחצי שנה אנחנו מקיימים כנס, והכנס הבא ייערך תחת הכותרת 'חולץ פקקים' ויתקיים באפליקציית זום".
על השפעות הקורונה הוא מוסיף: "בטווח הקצר מאוד, הקורונה אכן גרמה לאנשים לעבור למכוניות פרטיות ופחות להשתמש בתחבורה ציבורית, אבל כבר מצאו לזה פתרונות של אי־צפיפות באוטובוסים, ואני מעריך שבעוד מספר חודשים יחזרו לאוטובוסים בגדול. מצד שני, יש הרבה עובדים מהבית והעומס בכבישים יורד, אבל הציבור עדיין חייב לעזוב את המכוניות ולעבור לתחבורה ציבורית. היום יש כבר מודעות לכל העניינים האלה וכבר לא משקיעים בכבישים אלא בנת"צים".