"הוט היא לא רק הבית של היצירה הישראלית, אלא הבית של כולם. לכל אורך משבר הקורונה דאגנו לשמור על המשפחה מלוכדת - על העובדים, על השותפים וכמובן על הלקוחות", אומרת טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, "משפחה היא לא ססמה עבורנו. דווקא ברגע משבר עולמי יש לנו, כחברת התקשורת המובילה בישראל, מחויבות להפגין סולידריות ולעשות הכל על מנת לספק ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו ולשותפים שלנו יציבות.

"במהלך כל תקופת הקורונה, HOT היוותה את לב הבית. השהייה הממושכת בבית, אי־היכולת לצאת לבלות והצורך לספק פתרונות לעבודה ולימודים מרחוק, הביאו לשימושי שיא, עם גידול של יותר מ־40% בצריכת רוחב הפס בשירותי האינטרנט ויותר מ־100% שימושים ביחס לתקופה שלפני. עובדי החברה התגייסו ועבדו לילות כימים על מנת לוודא שללקוחותינו יש חוויית גלישה אופטימלית בכל התקופה, תוך ביצוע פעולות באופן שוטף לצורך הרחבת ושימור יציבות הרשת.

"בנוסף, הקמנו מוקד טלפוני ייעודי ללקוחות ששהו בבידוד, אשר נתן מענה לסיטואציה המורכבת. כמו כן, הרחבנו את שעות התוכן הטלוויזיוני עם אלפי שעות ואפשרנו ללקוחותינו ליהנות מ־35,000 כותרים בחינם, תוך התאמת התוכן הנדרש לתקופה. החברה אף העלתה קטגוריה חדשה ב־VOD, שנקראת 'לעשות הכל מהבית' - חבילת תוכן עשירה ומגוונת, במגוון קטגוריות, בהן בישול, כושר, טיפוח, הורות, קורסי העשרה ועוד. הקפדנו לתת תשומת לב לכל קבוצת גיל: החל מתוכן ייעודי לילדים ושיתוף פעולה עם משרד החינוך, שכלל ערוץ לכל כיתת לימוד, ועד האוכלוסייה המבוגרת, שעבורה הושק ערוץ ייעודי עם עדכוני משרד הבריאות.

"כבית של היצירה הישראלית, החברה התגייסה גם לטובת ענף התרבות, שחטף פגיעה קשה. החברה המשיכה להשקיע בהפקות מקור ואף יצרה סדרת סרטים קצרים שעסקו במגיפת הקורונה - 'במרחק 100 מטר'. החברה גם יזמה מהלכים מיידיים לתמיכה בענף, והעלתה ל־VOD ספריית 'תרבות ישראלית', בשיתוף  זאפה. כל ההכנסות מרגע ההצטרפות הועברו לענף התרבות. כמו כן, החברה הגדילה את היקף התכנים הישראלים ב־50% בערוץ HOT3 במהלך חודש אוגוסט, דבר שהגדיל את היקפי התמלוגים ליוצרים ולאומנים ישראליים, בשל שידור מוגבר של תכנים מקומיים.

"לאורך כל הדרך היה חשוב לנו לשמור על משפחת HOT מלוכדת. כפי שאמרתי בהתחלה, HOT היא לא חברה רגילה - היא ממש משפחה. לכן שילבנו ידיים כולם ועבדנו יחד בשביל לעבור את התקופה הזאת: העברנו לכל העובדים הרצאות מקוונות לטובת העשרה, למידה והשראה; פנינו לכל העובדים שבני/בנות הזוג שלהם יצאו לחל"ת, על מנת לעזור ולתמוך בהם מבחינה תעסוקתית; הנגשנו פלטפורמה לעסקים עצמאיים של משפחות העובדים ותקשרנו אותם לאלפי עובדי החברה. הרגע המשמעותי ביותר בתקופה זו הוא ההחלטה לשמור על כולם יחד. בשיתוף ועד העובדים קיבלנו החלטה לא להוציא אף עובד לחל"ת, לא לפטר ולא להפחית בשכר העובדים. יתרה מזאת, החברה גייסה ומגייסת עובדים לאורך כל התקופה. לסיכום, משפחה בשבילנו היא לא ססמה, אלא דרך חיים". 