בדומה לסגר הראשון, גם הפעם רשתות האופנה והקמעונאות מעלות הילוך בכל הנוגע למכירות אונליין. חברת קסטרו הודיעה על הנחות של 25% על קולקציות החברה, למעט מותגים בינלאומיים חיצוניים. תוקף המבצע הוא עד 10 באוקטובר, יממה לפני סיומו המתוכנן של הסגר. במקביל תצא הרשת בקרוב במבצעי מכירות סוף עונה.

רשת הקוסמטיקה ביופור נערכה אף היא לסגר ויוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של השחקנית לירז צ'רכי. הרשת משיקה אתר חדש ויוצאת בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה השבוע על ידי משרד הפרסום זרמון.

קניון בתקופת הקורונה (צילום: Shutterstock)
קניון בתקופת הקורונה (צילום: Shutterstock)

"כמובילה את תחום הקוסמטיקה המקצועית בארץ, שמה החברה לעצמה מטרה לתמוך במכוני הקוסמטיקה ובקוסמטיקאיות בכלל, ובתקופה זו של אי–ודאות בפרט, אמרה רונית שגב, בעלת ביופור. "בעקבות הסגר ביופור תעלה בקמפיין נרחב בנושא 'קוסמטיקה אונליין'".

רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ ממשיכה בהפעלת שירות המומחים הטלפוני שהוקם עם פרוץ משבר הקורונה, לצד 32 סניפי הרשת הממוקמים במרכזים פתוחים וחנויות רחוב, שימשיכו לפעול. המוקד הוקם עבור לקוחות הרשת שאינם מתמצאים ברכישה באינטרנט.

אנשים בקניון מלחה בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אנשים בקניון מלחה בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

לאור העלייה בביקוש וברכישת משקאות חריפים בעקבות הסגר ולימי החג, רשת בנא משקאות תפעיל לראשונה שירות הזמנות טלפוני ומשלוחים עד בית הלקוח בתוך 48 שעות. השירות יופעל דרך מוקד הזמנות ייעודי בעלות סמלית של 30 שקל, ויתווסף לפעילות של 23 חנויות הרשת.