בשל סגירת הקניונים: הרשתות מעלות הילוך בגזרת המכירות ברשת

רשתות האופנה והקמעונאות מציעות מגוון פתרונות אונליין על מנת שלא לספוג הפסדים כבדים בשל מגבלות התנועה. חברת קסטרו הודיעה על הנחות, חברת ביופור יצאה בקמפיין חדש

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
סניף קסטרו בימי הקורונה
סניף קסטרו בימי הקורונה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
3
גלריה

רשת הקוסמטיקה ביופור נערכה אף היא לסגר ויוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של השחקנית לירז צ'רכי. הרשת משיקה אתר חדש ויוצאת בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה השבוע על ידי משרד הפרסום זרמון.

קניון בתקופת הקורונה
קניון בתקופת הקורונה | צילום: Shutterstock

רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ ממשיכה בהפעלת שירות המומחים הטלפוני שהוקם עם פרוץ משבר הקורונה, לצד 32 סניפי הרשת הממוקמים במרכזים פתוחים וחנויות רחוב, שימשיכו לפעול. המוקד הוקם עבור לקוחות הרשת שאינם מתמצאים ברכישה באינטרנט.

אנשים בקניון מלחה בירושלים
אנשים בקניון מלחה בירושלים | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

לאור העלייה בביקוש וברכישת משקאות חריפים בעקבות הסגר ולימי החג, רשת בנא משקאות תפעיל לראשונה שירות הזמנות טלפוני ומשלוחים עד בית הלקוח בתוך 48 שעות. השירות יופעל דרך מוקד הזמנות ייעודי בעלות סמלית של 30 שקל, ויתווסף לפעילות של 23 חנויות הרשת.

תגיות:
קניות ברשת
/
קורונה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף