טבע נאות: פיטורים וצמצומים
בשל הסגר השני, הוציאה טבע נאות בימים אלה 200 עובדים לחל"ת, 100 עובדים פוטרו ו־230 הועברו לתעסוקה של 40%. הסיבה לכך היא ירידה של 70% בפעילות החברה בשוק המקומי וירידה של 50% בפעילות הבינלאומית. טבע נאות מתפעלת 50 חנויות ומספקת מיליון זוגות נעלים בשנה ממפעלה בנאות מרדכי.

מנכ"ל החברה מיכאל אילוז אמר: "התנהלות הממשלה במשבר הקורונה כושלת. היא לא מבינה מה קורה בתעשייה בשטח. ההחלטה לשלם למאות אלפי עובדים בחל"ת שכר עד חודש יוני 2021 היא תקלה גדולה למשק, שאינה מעודדת מעסיקים להמשיך להעסיק אותם".

מיכאל אילוז מנכ''ל טבע נאות (צילום: עומר ששון)
מיכאל אילוז מנכ''ל טבע נאות (צילום: עומר ששון)

הפועלים: חדר בריחה לפיצוח קוד
משבר הקורונה והצורך למצוא תעסוקה לילדים עודדו את בנק הפועלים להשיק משחק חידות חדש, שבאמצעותו ניתן ללמוד על התנהגות פיננסית נכונה יותר. חדר בריחה לחינוך פיננסי הוא משחק שבמהלכו עוזרים למשפחה למצוא את כספה האבוד.

הדבר ייעשה באמצעות פתרון חידות, איתור פרטים המסתתרים בין מכתבים ומסמכים, וחשיפת הקודים הסודיים לפיצוח הכספת. המשחק מתאים למשפחות ולקבוצות ילדים, לפעילות בבית או בחצר.

קאופמן מקימה אתר סחר לריהוט
קבוצת קאופמן מצטרפת לטרנד והקימה אתר סחר לרשת הסלונים Italsofa, הנחשבת מהגדולות בישראל. האתר יפעל במקביל ל־11 סניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ. עם ההשקה תוצע קולקציית סלונים איטלקיים הנמכרת בלעדית באתר.

הקולקציה מאפשרת רכישת עיצוב איטלקי במחיר נוח יחסית (2,790 שקל). סמנכ"לית השיווק קרן חוגי קורן: "הפרויקט נותן מענה צרכני ללקוחות שאינם יכולים להגיע לרשת החנויות. שוק הרהיטים חווה עלייה בחודשים מאי־אוגוסט בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד".

סוכה (צילום: אבשלום ששוני)
סוכה (צילום: אבשלום ששוני)

מחסני תאורה: מבצעים לסוכה
רשת מחסני תאורה נערכת לחג הסוכות עם מגוון רחב של פתרונות תאורה קלים להתקנה, לתפעול ולהסרה. התאורה הבטיחותית בסוכה היא אחד התנאים החשובים לישיבה בה. את המוצרים ניתן לרכוש גם באמצעות אתר האונליין, שם מוצעים למכירה גרילנדות. המחיר המתחיל ב־49.90 שקל.

עוד אפשר למצוא נורות מעוצבות, בהן נורת להבה המתאימה לאירועים ויוצרת אווירה חמה, ב־14 שקל, ועוד. מחסני תאורה, הנשלטת על ידי נרי ואיציק חיימוב ומנוהלת על ידי חיים בן זקן, מונה יותר מ־40 סניפים. המרכזי שבהם - באזור התעשייה בבני ברק.