חברת סטריגו הישראלית, שמספקת פלטפורמה לניהול הדרכת לקוחות, הודיעה היום (רביעי) כי שילשה את בסיס הלקוחות שלה מאז פרוץ נגיף הקורונה וסגרה סבב מימון בסדרה A בסך 8 מיליון דולר. את הסבב הובילו Velvet Sea Ventures והמשקיעים הקיימים Greycroft ו-Hanaco ventures, שהייתה המשקיעה המובילה בשלב הסיד. 

חברות רבות, לרבות Elastic, Mirantis, NCR, VMWare, Sage ו- Zenika אימצו את הפלטפורמה של Strigo להעברת הדרכה מרחוק צד-שלישי, בהנחיית מדריכים ולפי דרישה (On demand).

כיום, חברות תוכנה מבינות את החשיבות של הכשרת לקוחות ורואות בהם מנוע עסקי. הפלטפורמה של Strigo היא חלק מפתרון כולל המבוסס טכנולוגיית ענן. הסדרה מאפשרת לחברות התוכנה להכיר ללקוח מוצרים קיימים או חדשים ,להעצים את חווית ההדרכה של הלקוח ולתת לקונה את הפוטנציאל לחוות את המוצר וללמוד את התועלת המלאה של המוצר לפני הרכישה. 

בסבב זה החברה תתמקד בהרחבת פיתוח המוצרים ואסטרטגיית היציאה לשוק, על מנת לענות על הביקוש הגדל בקרב כלל הלקוחות. לשם כך,החברה שכרה את מייקל ג'ינדל כמנהל לקוחות ראשי לבניית צוות ההצלחה של לקוחותיה בעולם. לפני שהצטרף לסטריגו, מייקל היה סמנכ"ל הלקוחות של Salesforce, אליה הצטרף לאחר ששימש כמנהל הלקוחות הראשי של Buddy Media, לפני מכירתה לסיילספורס תמורת 800 מיליון דולר ב -2012.

נבו פרץ, מנכ"ל Strigo: "בתקופה כזו אנו גאים ביכולת שלנו להוביל את תעשיית התוכנה ולעזור לחברות לעבור במהירות להדרכה מרחוק ״. הוסיף כי, "הפלטפורמה שלנו מאפשרת לחברות להעביר הדרכות לקוחות איכותיות לאלפי לקוחות מדי חודש ואף יכולה למדוד את יעילות תוכניות ההכשרה שלהם".

"הפתרון של סטריגו ייחודי ביכולתו להתאים את עצמו להיות גמיש לצרכים של כל לקוח. ראינו את הפוטנציאל הגדול של סטריגו במהלך סבב הסיד, ונבו ושאר ההנהגה הצליחו להפוך את החזון שלהם למציאות במהירות ובעצמה יוצאות דופן", אמר פשה רומנובסקי, שותף מייסד ב-Hanaco וחבר הנהלה בחברה.

אודות Strigo
הוקמה ב-2017 על ידי עמית כהן ובן שובל, מציעה פלטפורמה לניהול הדרכת משתמשי קצה ביישומים ותוכנות. ענן ההדרכה ללקוחות של Strigo מאפשר לחברות לשפר את ההבנה של המשתמשים במוצריהם בעזרת כלי הדרכה הניתנים להתאמה אישית, כדי לספק חוויית לימוד מוצר אטרקטיבית ויעילה. קרנות הון סיכון בינלאומיות, ביניהן Greycroft, Velvet Sea Ventures ו- Hanaco Ventures כבר השקיעו ב-Strigo. לעוד מידע, בקרו באתר: www.strigo.io