120 ניצולי שואה קיבלו ביום רביעי האחרון הפתעה מתוקה במיוחד במסגרת שיתוף פעולה בין רשת הגלידריות "גולדה", מותג הקטנועים החשמליים  NIU מבית UME  וארגון "פתחון לב". מיזם חלוקת הגלידה, שנערך בערים ת"א-יפו, חולון ובת ים, העניק ל-120 מבקשי סיוע ניצולי שואה, נתמכי "פתחון לב" הפתעה מתוקה.

את חלוקת מארזי הגלידה ביצעו בפועל יאיר יונגר, סמנכ״ל השיווק של חברתUME , עדי ארז אביטל, סמנכ"לית השיווק של גולדה ואלי כהן, מנכ"ל "פתחון לב", כאשר כולם רכובים על הקטנועים החשמליים של NIU.

החלוקה החלה בשעה 8:30 בחולון אצל אליזבט, ניצולת שואה מקסימה בת 86, אשר גרה בדירת חדר בעיר. המשפחה שלה לא בקשר איתה ולא עוזרת כלל. כיום, אליזבט נתונה למצב כלכלי קשה מאד ומתקשה לשלם את התרופות שעליה לקחת, אשר עולות המון כסף.

עדי ארז אביטל ויאיר יונגר (צילום: אודי גורן)
עדי ארז אביטל ויאיר יונגר (צילום: אודי גורן)


עדי ארז אביטל ויאיר יונגר, אשר עסוקים ביום יום בניהול מערך השיווק והמכירות בחברות שבהם הם עובדים, לא חשבו פעמיים וביטלו את הלו"ז על מנת שיוכלו לצאת לשטח ולבצע את המשלוחים בעצמם.

"אנשים יקרים כמו אליזבט ושאר ניצולי השואה, הם סיבה חשובה לקום ולעשות למענם והמפגשים עמם חיזקו אותם ולא פחות אותנו. כולנו תקווה שגופים נוספים ירתמו על מנת שיוכלו לעשות למענם ולהעניק להם מעט אסקפיזם בימים של בדידות וקושי", כך אמרו יונגר ואביטל בתום יום ארוך ומפרך של שליחויות.