שיערוך מניות ויזה אינטרנשיונל תרם לוויזה כאל הכנסה חד־פעמית של 49 מיליון שקל. זאת אחת הסיבות שגרמו לזינוק רווחי ויזה כאל ברבעון השלישי ב־22% ל־71 מיליון שקל. גורם נוסף שהשפיע לשלילה על הרווח נוצר כתוצאה מהקצאה של 29 מיליון שקל לתוכנית פרישה מרצון.

על פי הנתונים עולה כי בנטרול רכיבים חד־פעמיים הרווח של ויזה היה מסתכם ב־51 מיליון שקל - גידול של 14.3% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. עוד עולה כי הרווח בתשעת החודשים הראשונים של השנה ירד ב־42% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והסתכם ב־87 מיליון שקל. בנטרול רכיבים חד־פעמיים הרווח היה יורד ב־51% ל־67 מיליון שקל.

חברת כאל מנוהלת על ידי לוי הלוי ונשלטת על ידי בנק דיסקונט. על פי הנתונים, מספר כרטיסי האשראי בחברה גדל ב־4.2% ל־3.6 מיליון, ומחזור העסקאות הסתכם ב־28.8 מיליארד שקל, בדומה לרבעון המקביל.

עוד עולה כי מתחילת השנה העניקה החברה אשראי חדש בסך 3.2 מיליארד שקל, מתוכו אשראי חדש של 2.2 מיליארד שקל בתקופה הקורונה. ההכנסות ברבעון השלישי גדלו ב־6.6% ל־517 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו ההכנסות ב־2% ל־1.4 מיליארד שקל. ההוצאות להפסדי אשראי נחתכו מ־54 מיליון שקל ל־25 מיליון שקל - אחד ההסברים לשיפור ברווחיות.

המנכ"ל הלוי הוסיף כי "הדוחות בצל משבר הקורונה מציגים ביצועים טובים וחזקים בכל קווי העסקים של החברה. אנו פועלים לצמצום ההוצאות והכרזנו על תוכנית פרישה מרצון בתנאים מיטביים, שאת השפעתה נראה ב־2021".