דירקטוריון חברת כרטיסי האשראי ישראכרט יתכנס הבוקר כדי לבחור יו"ר חדש, שיחליף בתפקיד את אייל דשא. כך נודע ל"מעריב".
תשעת חברי הדירקטוריון יקבעו ברוב קולות את זהות היו"ר. המועמדת המובילה, שגם צפויה להיבחר, היא תמר יסעור, שנבחרה לדירקטוריון בדיוק לפני שבוע.

המתמודד העיקרי מולה הוא איש העסקים אמנון דיק, ששימש בעבר כמנכ"ל בזק וכדירקטור בבנק הפועלים. חבר הדירקטוריון אילן כהן שקל אף הוא להתמודד, אך חזר בו. כל המועמדים ראויים, אך יסעור צפויה להיבחר בשל ניסיונה בענף כרטיסי האשראי, הן כמנכ"ל והן כיו"ר לאומי קארד.
יתרון נוסף העומד לזכותה הוא החיבור למנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר. הפועלים היה בעבר בעל השליטה בישראכרט, וכיום מרבית לקוחות חברת האשראי הם גם לקוחות בנק הפועלים. מבחינת ישראכרט קיימת חשיבות רבה לשימור המעמד.

נוסף לכך, בנק הפועלים הוא אחד מספקי האשראי החשובים לישראכרט. בשבוע האחרון נוהל מאחורי הקלעים מאבק על זהות היו"ר בין הגופים המוסדיים, שמרביתם סבורים כי יסעור היא המועמדת הראויה. היו"ר הנבחר יכהן ב־80% משרה ותהיה לו אפשרות לעסוק בתחומים נוספים. אם יסעור תיבחר, היא תיאלץ להתפטר מחברותה בדירקטוריון בית ההשקעות מיטב דש ומתפקיד הייעוץ בביטוח ישיר. כמו כן, היא תיאלץ לפרוש ממיזם הנדל"ן אינטו, שם החליפה כמנכ"לית את דב קוטלר, כיום מנכ"ל הפועלים.

עם זאת, היא תוכל להמשיך את שותפותה במספר מיזמים בתחום הפינטק, שבהם היא משתפת פעולה עם בכירים לשעבר בבנק לאומי. ישראכרט מנוהלת על ידי רון וקסלר והיא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל. האתגר הגדול ביותר שלה הוא שילובה בתחומי הפינטק והמיזמים הטכנולוגיים.