פתיחת הקניונים בפרט ומקומות אירוח סגורים בכלל, גורמים לחשש גדול בציבור להידבקות במחלת הקורונה ושולחים את השוק לחפש פתרונות כדי לבצע פתיחה בטיחותית ובריאה.

הסיבה העיקרית  להדבקה טיפתית במתחמים סגורים היא שתחלופת האוויר הנקי נמוכה מאוד ובאוויר הסגור, קיימת הצטברות ועלייה בריכוז הנגיפים. לשם כך החליטה ועדת הקורונה כי יש להחליף את האוויר בקניון כל כמה שעות.

חברת "אילן אדדי - פתרונות מתקדמים בזכוכית", מספקת פתרונות זכוכית ואלומיניום בבנייני משרדים ופרטיים, פיתחה וונטות מיוחדות, המותקנות באופן חכם על התקרה, שמווסתות את האוויר בצורה נכונה, כך שהאוויר הקיים יצא החוצה ובמקומו יכנס אוויר נקי למתחם הסגור. 

וונטה היא אלמנט יניקה המיועד לאוורר חלל מסוים במטרה להוציא ממנו את הריחות או את האוויר הלא נקי ולעשות סירקולציה של הזרמת אוויר נקי וצח לחלל הסגור. עד כה השימוש בוונטות נעשה בעיקר לצרכי מסחר, תעשייה וגם לצרכים פרטיים. 

"השימוש לצרכים פרטיים נעשה בעיקר להוצאת אדים וריחות מהשירותים, מהמקלחת והמטבח ובשימושים המסחריים יותר כמו מחסנים, אולמות ייצור או מתחמי משרדים", נמסר מהחברה. 

מערכות האוורור כוללות בדרך כלל גם מערכות סינון ריחות, אבק וגזים, כך שמערכות אלה מסננות את האוויר בתוך החלל הסגור ועל ידי מערכות נידוף נלוות, הן מסלקות את החומרים הבלתי רצויים ומכניסות אוויר נקי פנימה. בחברה הוסיפו כי פתרון זה, של מערכת אוורור מכנית הבנויה מוונטות, אומץ גם במדינות כמו דרום קוריאה ויפן.

"הצורך החשוב מכל הוא לחטא ולנקות את האוויר כל הזמן. הכוונה היא שמערכות האוורור הטמונות בתוך הקירות ובתקרות יעברו שינוי מאסיבי. לא עוד מזגנים מרכזיים שממחזרים את אותו אוויר, אלא יותקנו מערכות אוורור חכמות שכבר קיימות היום בשוק והן יונקות את האוויר הקיים במתחם הסגור ומכניסות אוויר נקי ומחוטא", אמר אילן אדדי, הבעלים של חברת "אילן אדדי - פתרונות מתקדמים בזכוכית", "התחושה תהיה כמו לשהות בחוץ עם משב רוח רענן. מערכות האוורור המתוחכמות הללו כוללות פילטרים, מנדפים ותאי סינון שמסננים גם אבק, ריחות רעים וגזים וזה אומר שאיכות החיים של כולנו תעלה ואנו צפויים ליהנות מחוויית עבודה מתקדמת יותר ומפנקת יותר ומצד שני העולם ירוויח מבחינה אקולוגית כיוון שזיהום האוויר יפחת גם בחוץ וגם בתוך מתחמים סגורים וכך מקדמי ההדבקה ירדו פלאים".