בעקבות הגידול בצריכת המים - התעריפים יירדו

בשורה לצרכני המים: תאגידי המים הארציים והעירוניים מתכוונים להוריד את תעריפי המים, בעקבות הגידול בצריכה עקב הסגר והעלייה בחשבון ההוצאות. במכתבים ששוגרו על ידי תאגידי מים ברמת גן ובערים נוספות נכתב כי השהייה הארוכה בבתים הביאה לגידול בצריכת המים הביתית. 

על פי הכללים, כל תושב רשאי לצרוך עד 7 מ"ק לחודשיים בתעריף מוזל, אולם בעקבות הגידול בצריכה הוחלט להגדיל את הכמות ל־8 מ"ק עבור החודשים ספטמבר עד דצמבר. בשל העובדה כי חלק מחשבונות המים כבר נשלחו (בתעריפים היקרים) הם יתוקנו רטרואקטיבית.

נספרסו פותחת חנות קונספט בדיוטי פרי

נספרסו העולמית נכנסת לראשונה למתחמי הדיוטי פרי בשדות התעופה, ומשיקה חנות קונספט ראשונה של המותג במתחם כיכר טרמינל 3 בנתב"ג. הבוטיק ישתרע על שטח של 65 מ"ר.

סמנכ"ל החטיבה המסחרית תומר הורוביץ אמר כי "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה. החנות טאץ' איט של אופיס דיפו, המפעילה את חנות האלקטרוניקה והחשמל בדיוטי פרי, תהיה הזרוע התפעולית".

מערכת טיהור אוויר של אלקטרה בהשקעה של 2 מיליון שקל

מערכת חדשנית של אלקטרה תנגיש לציבור הרחב טכנולוגיה שמסייעת לחטא את חלל האוויר מווירוסים ומחיידקים. המערכת פותחה בחטיבת ההנדסה של אלקטרה במשך חצי שנה בהשקעה של 2 מיליון שקל, והיא אפקטיבית במיוחד במלחמה בנגיף הקורונה. מחיר המערכת החדישה נע בין 1,200 ל־1,400 שקל.

מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר מושיק ארדר: "הפיתוח מהווה חלק מאסטרטגיית החברה לשיפור מתמיד של איכות האוויר. מדובר במוצר פורץ דרך בתחום המיזוג".

קשת טעמים וטיב טעם במבצעים לקראת הנובי גוד

רשתות המרכולים קשת טעמים וטיב טעם חוגגות את השנה החדשה בפסטיבל נובי גוד עם מגוון מוצרים. טיב טעם יוצאת במחירים מוזלים על מגוון גבינות, נקניקים ובקבוקי אלכוהול. קשת טעמים תציע את מוצרי המעדנייה שלה ותפריט חגיגי לארוחת החג המסורתית תחת המותג "מאמוצ'קה".

הנובי גוד, שנשתמר במשך כ־400 שנה, "עלה לישראל" ביחד עם יוצאי ברה"מ. בשנים האחרונות הוא הצליח לסחוף אחריו גם לא מעט ישראלים. מרשתות המרכולים נמסר כי "נובי גוד הוא חג חילוני הרחוק מהכריסמס או מהנצרות בכלל. הוא חג שמייצג את כל מה שטעים, יוקרתי ומפואר במטבח הרוסי".