קרסו מקימה פרויקט דירות במחירי שיא

חברת קרסו נדל"ן מתחילה השבוע בשיווק פרויקט נדל"ן להשכרה ומכירה של מיקרו דירות, החל מ־42 מ"ר, ובמחיר של 2.64 מיליון שקל. הפרויקט מוקם ברחוב אבן גבירול בתל אביב, באזור מרכז בזל. הדירות יימכרו כשהן מתוכננות ומרוהטות וללא חניה. בגינת הבניין יוקם חלל עבודה לשימוש הדיירים. הפרויקט, Me Creo, תוכנן בשיתוף בעלי הזכויות בבניינים ועיריית תל אביב.

שני הבניינים הקיימים במקום ייהרסו ובמקומם ייבנו שני בניינים חדשים, שיכללו 50 דירות, מתוכן 33 דירות למכירה והיתר להשכרה. תכנון הפנים נעשה על ידי רוני אביצור ועופר רוזמן, הבעלים של סטודיו XS. מנהלת השיווק של קרסו נדל"ן מיכל גליק אמרה: "הפרויקט מתאים מאוד לאורח החיים העירוני והצפוף של תל אביב, תוך צמצום מכסת החניות".

סלקום החליטה: המניות בניו יורק יימחקו

דירקטוריון חברת סלקום החליט אתמול לראשונה מאז ההנפקה בבורסה למחוק את מניות החברה מהרישום למסחר בבורסה של ניו יורק. המניות ימשיכו להיסחר בבורסת תל אביב. ההחלטה הוסברה בצורך לחסוך בהוצאות התפעול. עוד נכתב בדברי ההסבר כי בעידן הגלובליזציה למשקיעים, יש נגישות לכל שוקי ההון ואין צורך ברישום נוסף של המניות למסחר בבורסה נוספת. על פי ההערכות, ההחלטה תביא לחיסכון של מאות אלפי דולרים בשנה. בעקבות כך הופכת פרטנר לחברת הסלולר היחידה שמניותיה נסחרות במקביל בתל אביב ובניו יורק.

הראל רכשה 7.23% ממור נדל"ן 

קבוצת הביטוח והפיננסים הראל הוציאה אתמול אל הפועל עסקה לרכישת 7.23% ממניות קבוצת הנדל"ן מור, בהקצאה פרטית, בהיקף של 40 מיליון שקל. העסקה, שאינה גדולה יחסית עבור הראל, מהווה הבעת אמון גדולה בקבוצת מור. העסקה מבוצעת לפי מחיר מניה של 37 שקל, המשקף הנחה של 5.2% על מחיר הסגירה של המניה שלשום. יו"ר הקבוצה חנן מור אמר: "בשנה האחרונה השלמנו היערכות לעשור הבא, של יצירת הערך לבעלי המניות של הקבוצה. אנו מכוונים לצמיחה מואצת בשנים הקרובות".

שינויים במבנה הארגוני ברב־בריח

חברת רב־בריח, בניהולו של עידן זוארץ, הודיעה על שורת מינויי בכירים בחברה ושינוי במבנה הארגוני. חטיבת הנעילה, שעד כה פעלה כחטיבה בתוך חברת רב־בריח, הופכת לחברת בת. נוסף לכך, חברת נוריאלי, שנרכשה בסוף שנת 2020, תהפוך גם היא לחברת בת. במסגרת המינויים מונה עומר יתיר למנכ"ל חטיבת הנעילה, ליאור דונרשטיין לסמנכ"ל שרשרת האספקה, ורפי זלדין לסמנכ"ל איכות בטיחות ותהליכים. בשנת 2008 נרכשה השליטה בחברה על ידי שמואל דונרשטיין, ששואף להנפיקה בבורסה.