אחרי שקיבל את כוכב המישלן עבור המסעדה שלו "שבור", אסף גרניט לא עוצר וכבר מסתכל קדימה. קבוצת "ישראל קנדה מלונות" חתמה על שותפות אסטרטגית להקמת מסעדת שף ואחריות על כל הקולינריה במלון "גלי כנרת", עם השפים של קבוצת "מחניודה"  אסף גרניט ואורי נבון.
למלון, שעובר שיפוץ מאסיבי ועתיד להיפתח בחודש מאי 2021, חוף פרטי והיסטוריית פאר. ישראל קנדה מלונות, בהובלת ראובן אלקס, החלה לפני יותר משנה בשיפוץ מסיבי ויסודי של המלון בהשקעה של כ-32 מיליון שקל במטרה להפוך אותו למלון יוקרה יחד עם אדריכל המלונות זוכה הפרסים סער צפריר. 

השפים גרניט ונבון וקבוצת מחניודה יהיו אחראים על מסעדת שף שתהיה זמינה לאורחי המלון וכן להזמנה מראש לאורחים מבחוץ, בר ערב ומסעדת הבריכה. בנוסף, השיפוץ כולל מלבד הקמת המסעדות, בניה מחדש של החדרים הכוללים חדרי גן, סוויטות והחללים הציבוריים , לרבות ספא, מרכז טיפולים ובריכת טרמו מינרלית.

אסף גרניט בתוכנית "סטראט-אפ ניישן". באדיבות רשת 13

ראובן אלקס, מנכ"ל קבוצת ישראל קנדה, מסר: "אנו מברכים על השותפות וגאים, יחד עם גרניט וקבוצת מחניודה, להוות חוד החנית הקולינרית בזרוע המלונאות הצומחת בישראל. זה שיתוף פעולה ראשון מיני רבים יחד עם קבוצת מחניודה".

מלבד התוכנית העתידית במלון "גלי כנרת", לאסף גרניט 6 מסעדות בירושלים, 3 מסעדות בלונדון ו-2 מסעדות בפריז. "שיתוף הפעולה עם 'ישראל קנדה מלונאות' מרגש והמסעדות במלון 'גלי כנרת“ ישלימו חווית אירוח שטרם נראתה בארץ ויכלול טעימה ממסעדותיו בעולם בשילוב אוכל מקומי חסר פשרות", אמר אסף גרניט.

ישראל קנדה רכשה השנה את רשת מלונות טמרס והשלימה בכך השנה פריסה ארצית המונה 1350 חדרים מכפר הנופש "גונן" בצפון, מלון "גלי כנרת", "לייקהאוס", "פליי" ת"א, "ווסט" ת"א, "ווסט" אשדוד, מלון "דניאל ים המלח" ומלון "סוליי" באילת.