השף משה שגב והמיקסולוג מוש בודניק משיקים את מותג הקוקטיילים AMOR Cocktail House, שכולל מגוון מארזים ועשרה קוקטיילים מוכנים להגשה ולשתייה. הקוקטיילים הקלאסיים מכילים כמות נדיבה של אלכוהול ומשלבים מיצי פירות, קישוטים מפירות/פרחים מיובשים וסוכר צבעוני. טעים במיוחד ומתאים לאירוח או לערב זוגי שקט בבית.
מחיר: 85־249 שקלים, להשיג באתר המותג

רולדין -קרואסון טייגר (צילום: יח''צ)
רולדין -קרואסון טייגר (צילום: יח''צ)

רשת רולדין משיקה קרואסון במילוי פטל ומרציפן בשם “טייגר”. הקרואסון גדול ומרשים, ומילוי מרמלדת הפטל העשירה הותיר תחושת וואו. הבצק אוורירי, והריבה במתיקות מעודנת ומדויקת. ביג לייק.
מחיר: 14 שקלים

סדרת המוצרים החדשה פנטן Miracles לשיער חזק וארוך (צילום: יח''צ חו''ל)
סדרת המוצרים החדשה פנטן Miracles לשיער חזק וארוך (צילום: יח''צ חו''ל)

פנטן Miracles, סדרת פרימיום חדשה, מיועדת לשיער חזק וארוך ומסייעת בהפחתת השבירה וחיזוק השיער. המוצרים מכילים ביוטין ובמבוק, שמזרזים את קצב צמיחת השיער ומסייעים בשימור והעצמת החוזק של השיער. הסדרה כוללת: שמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות. נסיינית, שמתלוננת על שיער דק ונשירה, ניסתה את המוצרים וסיפרה: “אהבתי את המוצרים, ובכללי אני אוהבת את המותג. השמפו והמרכך היו מצוינים והותירו את השיער נעים, רך, קל מאוד לסירוק ועם מינימום נשירת שיער באמבטיה. המסיכה הייתה טובה והוסיפה ברק לשיער. לקרם פחות התחברתי, כי הוא השאיר תחושה של כבדות בשיער”.
מחיר: 21.90־23.90 שקלים

ברנפלקס EXTRA פרוטאין (צילום: יח''צ)
ברנפלקס EXTRA פרוטאין (צילום: יח''צ)

תלמה מרחיבה את סדרת ברנפלקס אקסטרה עם שני מוצרים: ברנפלקס EXTRA פרוטאין - דגנים עם 20% חלבון, חיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה בטעם וניל מעודן, ללא תוספת סוכר; וברנפלקס EXTRA פייבר - דגנים פריכים מסובין חיטה וחיטה מלאה המכילים כ־40% סיבים. ניסינו את ברנפלקס EXTRA פייבר, שהיה קראנצ’י, אך הותיר טעם לוואי קל של ממתיק דיאטטי, שנעלם כשאכלנו את הדגנים עם חלב. הגרסה עם הפרוטאין גם קראנצ’ית וטעימה, מינוס טעם הלוואי.
מחיר: 23.90־29.90 שקלים

Dermalogica - Hydro Masque Exfoliant (צילום: יח''צ)
Dermalogica - Hydro Masque Exfoliant (צילום: יח''צ)

דרמלוג’יקה משיקה את Hydro Masque Exfoliant - מסיכת לחות ופילינג המיועדת לכל מי שרוצה לשמור על שגרת טיפוח שבועית במינימום השקעת זמן. את המסיכה מורחים על עור נקי, מעסים עד שהכדוריות הקטנות נמסות ואחרי חמש דקות שוטפים. אחרי השימוש היו לעור תחושה נעימה, רכות וזוהר. אהבנו.
מחיר: 306 שקלים

מי פה לייסר פרש (צילום: יח''צ)
מי פה לייסר פרש (צילום: יח''צ)

חברת משחות השיניים הספרדית Lacer משיקה את הסדרה הטיפולית למניעת ריח פה, Lacer Fresh, הכוללת משחת שיניים עם סודיום פלואוריד להגנה מפני עששת ושטיפת פה ללא אלכוהול. משחת השיניים הינה במרקם ג’ל שמתפרק היטב בצחצוח, מקציפה ומרעננת. שטיפת הפה מרעננת, ומרגישים את האפקט שלה גם אחרי שתיית הקפה של הבוקר. המוצרים אינם חריפים, לא יצרו רגישות ונותנים תחושת רעננות שנשארת, גם כשעוטים מיד לאחר מכן מסיכה.
מחיר: משחה - 26 שקלים, שטיפת פה - 43 שקלים

ד''ר פישר אפקטיב קר קרם גוף מועשר בשמן המפ (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר אפקטיב קר קרם גוף מועשר בשמן המפ (צילום: יעל האן)

ד”ר פישר מרחיבה את סדרת “אפקטיב קר” ומשיקה סדרת קרמי ידיים מועשרים בשמני כותנה, אבוקדו, קוקוס וארגן; וסדרת קרמי גוף המועשרים בשמן המפ ובחמאת קקאו. ניסינו את קרם הגוף בתוספת שמן ההמפ, שהיה בריח נקי ורענן ונספג מהר בעור. גם הקרם בשילוב חמאת הקקאו היה נהדר, נספג בעור בקלות ועזר עם תחושת היובש הכללית. אהבנו מאוד את קרם הידיים החדש, שהיה מצוין. נספג מהר, ריכך את העור ולא השאיר שמנוניות.
מחיר: 15.90־24.90 שקלים

סדרת סרום בוסטר מבית קרליין  (צילום: חן אזולאי)
סדרת סרום בוסטר מבית קרליין (צילום: חן אזולאי)

קרליין משיקה את סדרת הסרומים Skin Booster המיועדת לשיפור תפקוד ומראה העור, שכוללת פרו־ויטמין C - להחלקת והבהרת גון העור; פרו־רטינול - לשיפור תפקוד ומראה העור; חומצה היאלורונית - לשיפור לחות העור; ופרו־קולגן - לשיפור המוצקות ועידון עומק הקמטים. בדקנו את ארבעת הסרומים, שהיו סמיכים ולא שומניים עם ריחות פרחים והדרים. הם מגיעים עם טפטפת נוחה מאוד לשימוש, שמאפשרת שליטה בכמות החומר. המוצרים חביבים וקלילים, ועושים את שלהם. אהבנו מאוד את סרום הפרו־רטינול, שהעניק לעור לחות וחיות.
מחיר: 69.90 שקלים