חברת ארניקס, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית ובזמן אמת של מוצרים לתעשיית הביטוח והבנקאות, מודיעה על סבב גיוס בהיקף של 75 מיליון דולר בהערכת שווי של 1 מיליארד דולר.  את סבב הגיוס הובילה  Insight Partners,  עם השותפים הקיימים קרן JVP – בעלת המניות הגדולה בחברה, והקרנות  Vintage Partners ,Israel Growth Partners.

הגיוס החדש נועד להרחיב את פעילותההבינלאומית של ארניקס ולהגדיל את ההשקעה במחקר ופיתוח, כל זאת תוך האצה משמעותית של גיוס העובדים בישראל ובעולם כדי לתת מענה לצרכים הגוברים בשוק.  בעזרת ההשקעה החדשה, ארניקס, שלה לקוחות מובילים ברחבי העולם, תמשיך להוביל את המהפכה בעולם הביטוח והבנקאות, תוך גישור על הפערים בין אותם גופים פיננסים ללקוחות שלהם.

בעקבות הגיוס: אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP מונה ליו"ר ארניקס. ג'ון רוזנבאום, פרינספיל באינסייט פרטנרס, מצטרף לדירקטוריון החברה.

ארניקס פיתחה טכנולוגיית AI חדשנית עם יכולות ניתוח פורצות דרך המאפשרות לחברות בתחום הביטוח והבנקאות להציע ללקוחותיהם הצעות מותאמות אישית עם המוצר הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון. ב-2020 נבחרה ארניקס על ידי CB Insights "למובילת שוק בחיזוי אנליטי בעולם הביטוח",  כמו כן דורגה על ידי P&C 360, ל"אחת מהחברות המבטיחות לשנת 2021  בטכנולוגיות ביטוח" (Insuretech ).

הטכנולוגיה של ארניקס, שהתשתית שלה יושבת על ענן, מאפשרת תהליכים מהירים, אוטומציה חזקה ובקרה מרבית המבטיחים עמידה ביעדים העסקיים.  

"סבב ההשקעה הנוכחי הוא עדות נוספת לעוצמת המוצר שארניקס מביאה לשוק, היכולות הייחודיות והחדשניות שלו, והפוטנציאל הגדול שהוא מייצר למינוף ההצלחות העסקיות של לקוחותינו בעולם", אמר אודי זיו, מנכ"ל ארניקס, "השקעה זו תאיץ את הגדלת מרחב הפעילות של ארניקס בעולם, ואת אפקט ההשפעה של הפתרונות העסקיים המהירים והחכמים שפיתחנו שמבטיחים מענה מגוון לצרכי תעשיית הביטוח והבנקאות, ומאפשרים ללקוחות שלנו לספק לכל לקוח את המוצרים והמחירים הטובים ביותר המותאמים לצרכיו".  

עם משרדים בישראל, צפון אמריקה, אירופה ואסיה, ארניקס מתמקדת בהרחבת הנוכחות הבינלאומית שלה במוקדים נוספים בעולם, שיאפשרו מתן מענה לצרכים ההולכים וגדלים בשוק. בהתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה, ארניקס תמשיך להאיץ פיתוח מוצרים חדשניים לצד מינוף הפלטפורמה המהפכנית שפיתחה עבור תעשיית הביטוח והבנקאות.

"ארניקס מציעה מוצר SaaS חזק, מוכח ואמיתי בשוק הרווי בשירותים ובפיתוח קסטומיזציות. ללקוחות בתעשיית הביטוח והבנקאות יש מנדט לאמץ טכנולוגיות חדשות כדי להישאר תחרותיים. ארניקס ממוצבת באופן ייחודי,  כמי שיכולה לתת מענה לצורך זה עבור לקוחותיה וצרכני הקצה",  אמר ג'ון רוזנבאום, פרינסיפל באינסייט פרטנרס. "ארניקס מביאה לשוק את אחת ממערכות הליבה החשובות ביותר שחברות ביטוח או בנקים ירכשו בשנים הקרובות. אנו מתכוונים להעמיד לרשות החברה את משאבי הצמיחה החזקים שלנו, ומצפים לעבוד בשותפות עם החברה בכדי לעמוד בתוכניות הצמיחה שלה בשנים הקרובות".

"אני שמח על הצטרפותם של ידידיי ג'ף הורינג וג'ון רוזנבאום, מאינסייט פרטנרס, ולשלב כוחות יחד עם בעלי המניות הנוספים בבניית חברה המובילה קטגוריה עולמית. ארניקס מספקת את "השרירים והמוח" לתעשיית הביטוח והבנקאות ובונה פלטפורמת AI למוצרים מותאמים אישית והצעות מחיר בזמן אמת", אמר אראל מרגלית, יו"ר ארניקס ומייסד ויו"ר  JVP. "אנו מצפים להמשיך לעבוד עם אודי זיו והצוות המדהים של ארניקס בדרך לשנות את ענפי הביטוח והבנקאות.  עם נוכחות הולכת וגוברת בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל, ארניקס מביאה את המצוינות הטכנולוגית שלה לקדמת הבמה כמובילה בינלאומית אמיתית". 

המחויבות של ארניקס לייצר הצעות תמחור המותאמות אישית לצרכנים עונה על מגמות השוק. כיום, יותר ויותר צרכנים דורשים הצעות מותאמות אישית ובזמן אמת. המבטחים והבנקאים צריכים להגיב לשוק בזריזות ובביטחון, תוך שילוב מסד נתונים אדיר באמצעות תהליכים אוטומטיים המאפשרים לספק הצעות מחיר וסט מוצרים בצורה חכמה יותר, מהירה ובטוחה יותר.

"אנו שמחים על ההצטרפות של אודי וכל הצוות של ארניקס לפורטפוליו של אינסייט", אמר ג'ף הורינג, מייסד ומנהל שותף באינסייט פרטנרס", כפירמה אנו מתמקדים בהשקעות בחברות  SaaS מובילות , ומאמינים שלארניקס יש את השילוב הנכון של מוצר מוביל יחד עם שוק גדול,  שניתן לפנות אליו בדרך לבנות חברה גדולה ומשמעותית. אנחנו נרגשים מאוד לתמוך בדרכם קדימה".