למרות הקיפאון בשוק המשרדים, הצליחה אתמול חברת התרופות שראל להשלים עסקה למכירת קומת משרדים בפרויקט SBC באזור התעשייה פולג בנתניה לחברת סופרגז, תמורת 20 מיליון שקל. קומת המשרדים משתרעת על שטח של 1,700 מ"ר והעסקה כוללת כמה מקומות חניה.

בניית הפרויקט, שאותו יזמה החברה, מסתיימת בימים אלה. הבניין הוא בן שמונה קומות, מתוכן שלוש שישמשו את שראל. המתחם משתרע על שטח של 19 דונם וכולל מרכז לוגיסטי מהחדישים בעולם הלוגיסטיקה, לתרופות ולציוד רפואי.

לאחר מכירת הקומה נותרו למכירה ארבע קומות שלמות או חצאי קומות. סופרגז עתידה להעביר לבניין את המטה הראשי של החברה. שיווק יתר הקומות נמשך, ובכירים בשראל מדווחים על מו"מ עם מספר חברות מתחומי הטכנולוגיה, האנרגיה והפרמצבטיקה.

את העסקה הובילו משרד עו"ד יגאל ארנון ומשרד גולדפרב זילגמן. יו"ר שראל שלמה גרופמן, שניהל בעבר את אפריקה ישראל, אמר: "חברות מובילות במשק מצטרפות לפרויקט SBC האיכותי. ההתפתחות של אזור התעשייה פולג בכלל והמתחם של חברת שראל בפרט מייצרת עניין רב, בין היתר בשל המיקום האסטרטגי סמוך לכביש החוף".

מנכ"ל שראל אבי בוסקילה הוסיף: "ניהול הבניין יופקד בידיה של חברת שראל, שהיא חלק בלתי נפרד מהפרויקט, וההנהלה שלה תאכלס חלק מהבניין".