קרן ההשקעות בנדל"ן הגשמה שבניהול עופר מרום משקיעה במיזם הגנה פיננסי כדי לצמצם את רמת הסיכון של משקיעים ישראלים. המיזם, המכונה מגן השקעות, הוקם באמצעות עמותת ערבות הדדית. המשקיעים החברים בתוכנית ערבים זה לזה ומספקים זה לזה הגנה פיננסית במקרה של הפסד, מתוך מזעור האפשרות להפסד כספי השקעה.

המיזם כולל השקעות שנבדקו ואושרו על ידי ועדת הפיקוח של העמותה שבראשה מכהנים בכירים במערך הניהול והפיננסים. בתוך כך נודע שיצחק לקס, יו"ר עמידר לשעבר, הצטרף לדירקטוריון. עופר מרום אמר: "סימנתי כמטרה את ההגנה על ציבור המשקיעים בעולם ההשקעות".

Get Key - חלופה לתיווך דירות

מיזם נדל"ן חדש בשם Get Key משנה את עולם תיווך הדירות ומציע מודל חדש לעמלת התיווך המסורתית. במיזם הושקעו 3 מיליון שקל והוא הוקם על ידי ורד ישראל, רם האס וטל מלנבוים. במקום עמלת תיווך, ייגבה תשלום קבוע עבור כל עסקה מצד המוכר בלבד.

מיזם הנדל"ן כולל סיורים וירטואליים בנכס לצורך סינון ראשוני יעיל ומהיר, צילום דירות בתלת־ממד ושירות מוקפד באחריות. הקונספט פותח אחרי שנה של עבודה וכלל בניית תוכנית עסקית, פילוח ובחינה מדוקדקת של השוק על ידי בעלי ניסיון בתחום.

מינויים חדשים באלוני ובטכנולוגיות מידע

מינויים חדשים במשק. ציון גניש, שהיה סמנכ"ל המכירות בחברת אלוני ב־11 השנים האחרונות, מונה למנכ"ל החברה. הוא יחליף את טלי לוין שניהלה את החברה בשלוש השנים האחרונות. לגניש ניסיון עשיר בניהול חברות בתחום חומרי הבנייה. החברה בשליטת יואב גולן.

שקד בוגין מונתה למנהלת פיתוח עסקי ושיווק בחברת Segment טכנולוגיות מידע המנוהלת על ידי סתיו שחם. מדובר בחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול שרשרת האספקה. תפקידה הקודם היה סמנכ"לית החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית.

סוכנות דגן: 5 מיליון בפלטפורמה עסקית

אודי דגן סוכנות ביטוח השלימה בימים אלה השקעה של 5 מיליון שקל בפלטפורמת TOUCH. הפלטפורמה היא ברוקר ביטוחי הבנויה מממשק דיגיטלי ידידותי המבוסס על בינה מלאכותית המשפרת משמעותית את פוליסת הביטוח ללקוח.

לסוכנות דגן, הנחשבת לאחת המובילות בארץ בענף הביטוח, 100 אלף מבוטחים. רוב חברות הביטוח הצטרפו לממשק החדש וכן מבטחות משנה בינלאומיות. סל מוצרי הביטוח המוצע על גבי הפלטפורמה כולל 100 מוצרים ובהם ביטוח קורקינטים חשמליים ואופניים.