פז רכשה את סופר יודה ב־170 מיליון שקל
פז הודיעה על רכישת רשת המרכולים סופר יודה תמורת 170 מיליון שקל. הרשת, המפעילה 16 סניפים באזור תל אביב, צפויה לפתוח עוד שני סניפים חדשים בשבועות הקרובים.

בכוונת פז להרחיב משמעותית את פעילות הרשת ולהכפיל את מספר הסניפים בתוך שלוש שנים.

מחזור המכירות, נכון לספטמבר 2020, עומד על 228 מיליון שקל, והרווח הגולמי - על 73 מיליון שקל. הנתונים מתבססים על דוחות ניהוליים שהופקו במסגרת בדיקת הנאותות, ולא על בסיס דוחות מבוקרים.

סופר יודה תצטרף ל־17 חנויות סופר שכונתיות הפועלות תחת המותג yellow market ו־241 חנויות yellow, והיא צפויה לבסס את מעמדה של פז כשחקנית חנויות הנוחות המובילה בישראל.

מנכ"ל החברה ניר שטרן הוסיף: "העסקה מחזקת את הזרוע הקמעונאית של פז".

וירג'ין אטלנטיק טסה מחדש ללונדון - אלפי ישראלים כבר נרשמו
חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מחדשת את הטיסות ללונדון, ואתמול - כבר החל משעות הבוקר - אלפי ישראלים נרשמו לטיסה בקו מתל אביב להית'רו שבלונדון.

בתוך שעתיים מההודעה על פתיחת השמיים לטיסות ללונדון נרשמה תפוסה של 95% בשתי הטיסות שתוציא החברה השבוע.

עוד נמסר כי הקו תל אביב־לונדון יופעל במתכונת דו־שבועית עם מטוס הדרימליינר 900־B787. מחירה של טיסה מתל אביב ללונדון באקונומי עם יציאה ב־12 במרץ מתחיל מ־464 דולר ללא מזוודה - ומגיע עד 543 דולר כולל מזוודה. לטסים מוצע בחינם ביטוח מקיף של חברת אליאנס.

טיב וטעים מתרחבת בהסעדה - בהשקעה של 3.5 מיליון שקל
חברת ההסעדה טיב וטעים - מקבוצת עידית שבבעלות מלונות דן - מרחיבה את פעילותה, והשקיעה במטבח החברה בטירת הכרמל 3.5 מיליון שקל. טיב וטעים מספקת מדי יום לארגונים שונים במשק 80 אלף ארוחות.

במטבח החדש הוכנסו מערכות טכנולוגיות וציוד מתקדם, המאפשרים אספקת ארוחות מצוננות ללא חומרים משמרים. משבר הקורונה סייע להגדלה של 15% במצבת הלקוחות. אירוע ההשקה נחוג בשיתוף שחר בן מובחר כהנא, מנכ"ל טיב וטעים, ורן כצמן, מנכ"ל עידית, אשר רכשה את החברה בשנת 2013.

לי קופר גייסה את איתי לוי לקמפיין בהיקף 3 מיליון שקל
רשת האופנה לי קופר יוצאת בקמפיין פרסומי חדש בהשקעה של 3 מיליון שקל. היא בחרה, זו השנה השלישית ברציפות, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג, והוא יככב בקמפיין אביב־קיץ 2021 לצדה של השחקנית ירדן ויזל. החברה מפעילה בישראל 60 סניפים.

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל, בעלת המותג: "אנחנו יוצאים מתקופת הקורונה היישר לעונה חדשה ולתקופת החגים. אני משוכנע שביחד עם כוח המותג והכוח והעוצמה של הזמר איתי לוי, המותג ימשיך להוביל את אופנת הג'ינסים בישראל".