מחקר שנערך על ידי CBRE ישראל בניהולו של ג'קי מוקמל, שתוצאותיו הגיעו ל"מעריב", מראה כי מחירי השכירות למשרדים התאוששו בינואר ופברואר. הדבר ניכר גם במחירי מניות חברות הנדל"ן, כמו של חברת אמות, שפרסמו בימים האחרונים את הדוחות. בשל משבר הקורונה ירדו מחירי השכירות ב־4%־12%. כצפוי, בולטת בהתאוששות תל אביב, שם עלו המחירים ב־2%, ל־97 שקל למ"ר, אלא שמדובר בהתאוששות נקודתית. 

כך למשל בני ברק ופתח תקווה סובלות גם בתחילת 2021 מירידה של כ־4% במחירים בשל ריבוי פרויקטים של קבוצות רכישה ותחרות גבוהה.
המחירים שם עומדים על 50 שקל למ"ר, לעומת 55־60 שקל למ"ר עד לפני שנה. הירידה בפעילות מוסברת באי־ודאות בשוק שהוסיפה להאטה ולירידת מחירים. אלא שכאמור מתחילת 2021 הביקוש למשרדים עולה ונרשמות עליות מתונות במחירי השכירות.

ברמת גן, הרצליה, רעננה וחיפה נשמרה היציבות. לצד ההתאוששות במחירי שכירות המשרדים, מורגשת ירידה במחירי השכירות של דירות פרטיות, במיוחד באזור תל אביב. הסיבה המרכזית לכך היא שמשבר הקורונה הבריח את הצעירים שיצאו לחל"ת בחזרה לדירות הוריהם. מוקמל אמר: "שוק המשרדים מושפע רבות מסקטור הטכנולוגיה, שעשוי להמשיך לשגשג גם על רקע השינויים המואצים בתקופה זו, ובהם שינויים בהרגלי הצריכה, תרבות הפנאי וצורת העבודה".