קרן JVP, קרן בינלאומית מובילה המדורגת בין שש קרנות הון הסיכון הטובות בעולם (ע"י פרקין) , שהקימה חברות של מילארדי דולרים, מרחיבה את פעילותה בארץ ובעולם בהשקעות בחברות בשלבים מוקדמים ובשלבי צמיחה ומוסיפה לשורותיה שותפים חדשים; שי שילר, שמרית קניג, יוליה קגן ואלכס דיקמן. בנוסף מודיעה הקרן על הצטרפות שני שותפים עצמאיים (Venture Partners): שרה תומאס, ודניאל כהן. 

הצטרפות השותפים החדשים מתקיימת על רקע הגידול המשמעותי בהיקפי פעילות JVP בשנתיים האחרונות: גיוס קרן early stage גדולה וגיוס קרן צמיחה משמעותית, לצד הובלת סבבי השקעות בחברות הפורטפוליו של הקרן בהיקף של כ- 900 מליון דולר רק בשנה החולפת. בנוסף, JVP סיימה את 2020 עם 14 השקעות חדשות בחברות מבטיחות המחוללות שינוי במפגש שבין טכנולוגיה לשוווקים גלובליים. 

המוטו של JVP הוא התמקדות בבניית חברות גדולות שבונות את הפעילות העסקית שלהן בעולם, זאת בהמשך להנפקות המוצלחות של JVP בשנים האחרונות: הנפקת CyberArk (NASDAQ: כ-4.7 מיליארד דולר); QLIK Technologies (נאסד"ק: QLIK, כ-4 מיליארד דולר), Cogent (נאסד"ק CCOI, 3 מליארד דולר) ואחרות. בכל אחת מחברות אלו, JVP הייתה בעלת המניות הגדולה ביותר. 

"אנחנו גאים על הצטרפותו של שי שילר, מבכירי ההייטק הישראלי ל JVP ונרגשים לקדם את השותפים החדשים שעבדו בשנים האחרונות בקרן ,שמרית קניג, יולה קגן ואלכס דיקמן, כמו גם את השותפים העצמאים החדשים שרה תומאס ודניאל כהן, "אומר אראל מרגלית, יו"ר ומייסד JVP. "לכולם יכולות נהדרות והם מביאים איתם כל אחד בתחומו, נסיון עשיר, ראייה עסקית, ויכולת ביצועית בבניית חברות וחיבור לשוק הבינלאומי. יכולות אלו עולות בקנה אחד עם האסטרטגיה של JVP להרחבת הפעילות בארץ ובעולם, הובלת השקעות חדשות ובניית חברות גדולות שיובילו את ההייטק העולמי בשנים הבאות. בנוסף, כל אחד מהשותפים מעורבים בפעילות החברתית שאנו מובילים ברחבי הארץ – החל מקריית שמונה בצפון, דרך חיפה, ירושלים, אבו גוש ובאר שבע, כמו-גם פעילות עם ארבעת האוניברסיאטות המובילות בניו יורק. קבוצת השותפים החדשה, כמו הקיימת, משלבת נשים וגברים באופן שווה בתפקידים בכירים ויוצרת מערך מגוון של יכולות ודעות".

שי שילר, יזם, מבכירי תעשיית ההייטק הישראלית, מונה לשותף כללי בקרן ויתמקד בהשקעות בחברות בשלבים מאוחרים. שי מביא איתו נסיון עשיר בעולם ההשקעות ובניית חברות גלובליות במגוון תחומים ובמיוחד סייבר, מודיעין, טלקום, מובייל ואנטרפרייז סופטוור. הוא הוביל חברות משלבים מוקדמים להנפקות, מיזוגים ורכישות משמעותיות, בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל. בתחילת דרכו נמנה על בכירי חברת Comverse, הוא שימש מנכ"ל במגוון חברות בהן: Geo Interactive (Emblaze), Axismobile, WebintPro, וכשותף מנהל בקרן הון הסיכון Concord Ventures , מייסד שותף ב Capital Nature ושותף בקרן השקעות פרטית. לאחרונה נמנה כחבר הנהלה בכיר ב- Vdoo מחברות הסייבר המובילות בעולם. 

שמרית קניג, סמנכ"לית בכירה לקשרי משקיעים בקרן, ניהלה בשנתיים האחרונות את האופרצייה ב JVP הופכת לשותפה ו- Chief Operating Officer (COO). שמרית מביאה איתה נסיון עשיר של מעל לעשור בניהול משפטי ומסחרי והתמחות בהובלת עסקאות מורכבות וניהול סיכונים. בעבר שימשה כראש המחלקה המשפטית ומחלקת רגולצייה בקבוצת שסטוביץ, מהחברות המובילות בתחום היבוא, השיווק, והפצה של מותגים בינלאומיים. היא שימשה עו"ד בכירה בפירמת עו"ד פישר-בכר-חן ושות' (FBC).

יוליה קגן, עד לאחרונה מנהלת השקעות בכירה (פרינסיפל) קודמה לשותפה בקרן. בשנים האחרונות התמקדה בהובלת איתור וליווי השקעות חדשות. היא חברת בורד בחברות הפורטוליו של הקרן Opora ו-Scadafence ומלווה תהליכי השקעות בחברות נוספות בהן: Nanit, ControlUp. יוליה שירתה 6 שנים בצה"ל כראש צוות פיתוח טכנולוגיות, ובעבר הייתה חלק מצוות ההקמה של החטיבה הטכנולוגית של לוקהיד מרטין בישראל.

אלכס דיקמן, עד לאחרונה מנהל השקעות בכיר (פרינספל) במרכז הסייבר של JVP בניו יורק ,קודם לשותף בקרן. אלכס מתמקד בפיתוח וצמיחה של חברות בפריצה לשוק האמריקאי. הוא חבר בורד בחברות הפורטפוליו של הקרן: Leadspace, Akeyless, Anyclip, Coronet, Copilot ותומך בהתפתחות עסקית של חברות נוספות במעבר לניו יורק. לאלכס ניסיון עשיר בעולם היזמות ותעשיית הטק, בין היתר במערך הבינלאומי של אמזון בסיאטל. 

שרה תומאס, מהדמויות המובילות אשר סייעה לגיבוש קבוצות הנהלה בחברות טכנולוגיות מובילות בעולם בהן נמנות חברות כמו:

סיילספורס, אורקל, IFS, Finastra, ואחרות, מצטרפת ל JVP כשותפה עצמאית בלונדון וניו יורק. בשנים האחרונות, עבדה באופן צמוד עם JVP ועם חלק מהחברות המובילות של הקרן כולל סייברארק, קליק, ארניקס ואחרות. שרה עובדת עם משקיעים, מנכ"לים, וראשי תעשיית ההייטק העולמית, כחלק מתהליך בניית חברות גלובליות.

דניאל כהן, מומחה בתחומי הפודטק, אגריטק ובריאות דיגיטאלית, מצטרף ל JVP כשותף עצמאי. ב - 17 שנים האחרונות דניאל ליווה וייעץ למאות חברות בתחומים אלו, כולל השקעות בהיקפים של מאות מליוני דולרים. הוא מביא איתו נסיון עשיר ורקורד מוכח בניהול השקעות בעולם הבנקאות, הון סיכון בהם; פוסון פארמה, אומנס קפיטל ונוספים. דניאל חבר בורד בחברות פורטפוליו שונות של JVP. 

את JVP, מובילים המייסד והיו"ר אראל מרגלית; וקבוצת שותפים הכוללת את: יואב צרויה, פיונה דרמון, גדי פורת, שי שילר, רינת רמלר, שמרית קניג, יוליה קגן, אלכס דיקמן, שרה תומאס, מיכל דריימן ודניאל כהן .