"אמשיך לפעול לקידום רשת ביטחון ודמי אבטלה לעצמאים. זה החזון של פורום העצמאים", כך אמר היום (שני) יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בהרמת כוסית לרגל פסח במסגרת פורום העצמאים מבית ההסתדרות. "נמשיך להיות הבית של העובדים, אבל הדלת שלנו פתוחה לכולם. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהדק את שיתופי הפעולה. נעשה זאת יחד כי הדרך שלנו היא הדרך הנכונה", אמר יו"ר ההסתדרות.

במפגש השתתפו גם יו"ר פורום העצמאים מבית ההסתדרות רמי בז'ה, מנכ"ל ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי, נשיא להב עו"ד רועי כהן, יו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי ונשיא התאחדות בעלי המלאכה יוסי אלקובי.

ארנון בר-דוד, רמי בז'ה (צילום: ללא קרדיט)
ארנון בר-דוד, רמי בז'ה (צילום: ללא קרדיט)

"היום אנחנו ביחד, ולכן קל לנו יותר להילחם", אמר יו"ר ההסתדרות בר-דוד והוסיף: "אנחנו נביא את הבשורה. למה שעצמאי לא יקבל את כל התנאים, את רשת הביטחון ואת דמי האבטלה כמו כל שכיר, כדי שיוכל לנשום אוויר ולחיות? מאז שהוקם הפורום, החזון הזה קורם עור וגידים".

יו"ר פורום העצמאים מבית ההסתדרות רמי בז'ה אמר, כי "היעד והמטרה שלנו הם לחוקק רשת ביטחון סוציאלית לעצמאים, אני רואה בזה יעד אמיתי. יש לי כבוד עצום לכל ארגוני העצמאים אבל לכל אחד בנפרד היה מאוד קשה לייצר תוצאה והסיבה הייתה היעדר הביחד. ההסתדרות הוכיחה שרק להתאגד יחד כאגרוף בעוצמה, עם מכפיל הכוח של ההסתדרות, חד משמעית יעשה את ההבדל".

דובי אמיתי מסר: "שיתוף הפעולה של נשיאות הארגונים להב וההסתדרות תביא בקדנציה הקרובה לשינוי ולבשורות גדולות למען העצמאיים בישראל".
יחד נביא את הבשורה