MUST יופיע פעמיים בחודש, בפורמט מהודר ובעיצוב גרפי מושקע, יוקרתי ומזמין. הקונספט שמאחורי המדור החדש נועד לחשוף את קהל הקוראים הייחודי של הג'רוזלם פוסט בארץ ובחו"ל, לאירועים ויוזמות ברף הגבוה, בתחומי עסקים שונים.
MUST יתפרסם הן במהדורה המודפסת, והן בפלטפורמות הדיגיטליות של הג'רוזלם פוסט, ובנוסף בעמודים ייעודיים ברשתות חברתיות.
ענבר אשכנזי מנכלית הג׳רוזלם פוסט מסרה: "בחודשים האחרונים השקענו מחשבה רבה על יצירת תוכן עסקי -חברתי איכותי עבור קהל הקוראים שלנו ברחבי העולם. המותג החדש MUST מבית הג׳רוזלם פוסט יהיה המקום בו יפגשו בכירי העולם העסקי, הפילנתרופיה, חובבי האמנות, החדשנות ואלו שרוצים להכיר ולדעת על האנשים והמקומות הנכונים".