MUST: מדור נטוורקינג כלכלי-חברתי חדש בג'רוזלפ פוסט

המדור החדש שייכתב וייערך על ידי מיכל גלנטי, בעלת טור הלאונג' בעיתון "מעריב" ובוואלה יסקר אירועי חברה, דמויות עסקיות משפיעות, אמנות, פרמיירות וכל הדברים שאתם חייבים לדעת עליהם.

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מיכל גלנטי
מיכל גלנטי | צילום: פזית עוז

MUST יופיע פעמיים בחודש, בפורמט מהודר ובעיצוב גרפי מושקע, יוקרתי ומזמין. הקונספט שמאחורי המדור החדש נועד לחשוף את קהל הקוראים הייחודי של הג'רוזלם פוסט בארץ ובחו"ל, לאירועים ויוזמות ברף הגבוה, בתחומי עסקים שונים.

MUST יתפרסם הן במהדורה המודפסת, והן בפלטפורמות הדיגיטליות של הג'רוזלם פוסט, ובנוסף בעמודים ייעודיים ברשתות חברתיות.

ענבר אשכנזי מנכלית הג׳רוזלם פוסט מסרה: "בחודשים האחרונים השקענו מחשבה רבה על יצירת תוכן עסקי -חברתי איכותי עבור קהל הקוראים שלנו ברחבי העולם. המותג החדש MUST מבית הג׳רוזלם פוסט יהיה המקום בו יפגשו בכירי העולם העסקי, הפילנתרופיה, חובבי האמנות, החדשנות ואלו שרוצים להכיר ולדעת על האנשים והמקומות הנכונים".

תגיות:
מעריב
/
ג'רוזלם פוסט
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף