קבוצת רב־בריח הגישה בימים אלה לרשות ניירות ערך טיוטת תשקיף ראשונה לגיוס סכום הנאמד ב־200 מיליון שקל תמורת 25% ממניותיה, לפי שווי הנאמד ב־850 מיליון שקל, כך נודע ל"מעריב". מדובר בהנפקת מניות ראשונה של החברה.

רב־בריח נשלטת על ידי שמואל דונרשטיין ו־20% ממניותיה מוחזקות על ידי פועלים שוקי הון. היא מנוהלת בחצי השנה האחרונה על ידי עידן זוארץ, שצבר ניסיון עסקי ניהולי בחברת אינטל ובחברת סודהסטרים.

החתמים שיובילו את ההנפקה הם פועלים איי.בי.איי, חברת אפסילון שבשליטת שמואל פרנקל, וחברת רוסריו קפיטל שבשליטת ראובן אבלגון (הטיפול בהנפקה נעשה מטעמו על ידי יובל פייס, האחראי על החיתום). חלק מתמורת ההנפקה יכלול הצעת מכר של בעלי השליטה.

על פי נתונים שהגיעו ל"מעריב", מחזור המכירות של החברה ב־2020 הסתכם ב־560 מיליון שקל והרווח נאמד בעשרות מיליוני שקלים.
רב־בריח יכולה לבצע את ההנפקה בהסתמך על הדוחות הכספיים השנתיים, אך נראה שהיא תצרף לתשקיף גם את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2021, שצפויים להיות מצוינים.

על פי התוכנית העסקית, מתכוונת החברה להגדיל את היקף הכנסותיה ולהגיע בתוך חמש שנים לקצב הכנסות של כמיליארד שקל.
לפני שנתיים עמדה רב־בריח לבצע קניית חברת דלתות פלדה אמריקאית מתחום המנעולים תמורת 85 מיליון דולר, כאשר לצורך העניין אף גייסה את בנק ההשקעות הנורווגי ברינגר. בשל משבר הקורונה העסקה לא יצאה אל הפועל.

בסוף 2020 רכשה רב־בריח את יצרנית הציוד לקבלני בנייה נוריאלי תמורת 50 מיליון שקל. החברה מעסיקה 1,000 עובדים בשישה מפעלים בישראל, שהעיקרי בהם נמצא באזור התעשייה באשקלון. ללא קשר לרב־בריח, דונרשטיין עומד בפני הנפקה נוספת, של חברת רייל ויז'ן, העוסקת בייצור טכנולוגיות מחשוב לרכבות אוטונומיות. החברה נשלטת על ידי משקיעים מגרמניה וחברת פורסייט. קצת יותר מ־5% ממניותיה מוחזק על ידי דונרשטיין, שאף משמש כיו"ר הדירקטוריון.