הסטרטאפ הישראלי Grip Security הכריז על גיוס סבב סיד של שישה מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון  YL Ventures  ובהשתתפות ג'ורג' קורץ, מנכ"ל ומייסד חברת CrowdStrike ומומחים בכירים נוספים בתחום הסייבר. גריפ סקיוריטי הוקמה על-ידי ליאור יערי (מנכ"ל), לשעבר ה-CTO של YL Ventures, עידן פסט (סמנכ"ל טכנולוגיה) ואלון שנקלר (סמנכ"ל מחקר ופיתוח).

בסבב הגיוס השתתפו גם אנדי אליס, לשעבר סמנכ"ל אבטחת מידע ב-Akamai וכיום Operating Partner בקרן YL Ventures; מייקל סאטון, לשעבר סמנכ"ל אבטחת מידע ב-Zscaler; סוניל יו, לשעבר מדען אבטחת מידע ראשי ב-Bank of America; אומקר ארסראטנאם, לשעבר דירקטור Data Protection Engineering ב-JPMorgan Chase; סמיר סאיט, סמנכ"ל אבטחת מידע ב-Amazon, Whole Foods; עדי שהרבני, לשעבר סגן נשיא ומנהל בכיר של תחום ה-Endpoint Solutions בחברת Symantec; ובכירים נוספים מתעשיית הסייבר העולמית.

"פתרונות ה-SaaS הקיימים כיום מכסים רק שבריר מהמוצרים שבהם משתמשים ארגונים, או מוגבלים ביכולת לעקוב רק אחרי חיבורים שמגיעים מהרשת הארגונית, ושהם מסובכים ליישום," אמר יערי, "הפלטפורמה שלנו עוזרת לארגונים להשתלט על השימוש הארגוני במוצרים מבוססי ענן. היא נותנת להם כיסוי מקיף ויכולת לשלוט במוצרים שלהם בקלות".

"SaaS Security הוא התחום עם הצמיחה המהירה ביותר כיום בתעשיית ה-IT, ולצוות המייסד של גריפ סקיוריטי יש את היכולות והידע הטכני לשנות אותו באופן מהותי," אמר עופר שרייבר, שותף ב-YL Ventures, "הם יענו על צרכים שהפתרונות הקיימים כיום לא מתמודדים עימם ויעניקו לארגונים יכולות מעמיקות ואוטמטיות להגנה על שימוש במוצרי SaaS."